ممنوعیت درج قیمت مسکن و خودرو غیرکارشناسی در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا استان مرکزی هشدار داد: با درج کنندگان قیمت مسکن و خودرو غیرکارشناسی در فضای مجازی برخورد قاطع خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: با درج کنندگان قیمت مسکن و خودرو در فضای مجازی که با انتشار مبالغ غیر کارشناسی و خارج از عرف ( ارزش واقعی) اقدام به ایجاد تنش و تشویش اذهان عمومی در این خصوص م کنند، برخورد قاطع خواهد شد.

سرهنگ آنقی افزود: به تازگی برخی از مشاوران املاک و بنگاه‌های معاملاتی خودرو و مسکن ضمن درج آگهی فروش در نقاط مختلف با قیمت‌های غیر واقعی و غیر کارشناسی باعث ایجاد تنش و التهاب در بازار خودرو و مسکن شده اند.


او با اشاره به اینکه درج قیمت های نجومی و خارج از عرف به طریقی باعث ایجاد اخلال در نظم حاکم در جامعه و تشویش اذهان عمومی می شود گفت: اتحادیه‌ اصناف خودرو و مسکن مکلف به ورود و نظارت بر عملکرد این بنگاه‌ها است و در صورت عدم نظارت و مسامحه، در اجرای وظایف، پلیس به عنوان ضابط قضائی به منظور مقابله با تشویش حاصل شده و برقراری نظم در جامعه در حیطه اختیارات و وظایف خود اقدام و با متخلفان این حوزه از طریق مراجع قضائی برخورد می کنند .

 

درج قیمت خودرو

 

رئیس پلیس فتا استان مرکزی خاطرنشان کرد: تا کنون در پایش های فضای مجازی کارشناسان این پلیس، تعدادی از منتشر کنندگان آگهی فروش املاک و خودرو در فضای مجازی شناسایی و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شده اند .

سرهنگ آنقی در پایان به مشاوران و بنگاه های مرتبط با فروش خودرو و مسکن همچنین اتحادیه های اصناف هشدار داد با توجه به نوسان های قیمت و وضعیت حاضر، از درج قیمت در آگهی های منتشر شده در فضای مجازی خودداری کنند، در غیر اینصورت با این افراد برخورد خواهد شد.

کد خبر 123793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha