سومین طرح خدماتی نماینده رسمی هیوندای در ایران

با گذشت بیش از سه ماه از اعلام رسمی نام شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو در وبسایت رسمی شرکت هیوندای به عنوان نماینده رسمی ارائه خدمات استاندارد این شرکت کره ای در ایران، کی تی ال سومین طرح سراسری خدمات ویژه خودروهای سواری هیوندای را با عنوان طرح سرویس کلینیک "پاییز پاک" آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در تیرماه سال جاری بود که وبسایت رسمی هیوندای کره جنوبی با یک بروزرسانی جدید، نام شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) را به عنوان نماینده رسمی این برند در ایران اعلام کرد.

با گذشت زمانی بالغ بر 3 ماه از این اعلام عمومی و همزمان با فرارسیدن پاییز و زمستان، شرکت کی تی ال (KTL) طرح سراسری جدید را برای خودروهای هیوندای در ایران آغاز می کند.

این طرح که ویژه خودروهای هیوندای و از تاریخ 19 مهرماه آغاز می شود تا تاریخ 1 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

 



با توجه به وجود تعداد زیادی از نسخه های هیبریدی هیوندای در ایران و مشکلاتی که پیش روی مالکان این خودروها در دریافت خدمات استاندارد وجود داشته است، کی تی ال در قالب طرح سرویس کلینیک "پاییز پاک" و نمایندگی های منتخب این شرکت، این خدمات را هم برای خودروهای هیبرید ارائه خواهد کرد.

مالکان خودروهای هیبرید برای دریافت خدمات در طرح سرویس کلینیک "پاییز پاک" باید به نمایندگی های منتخب کی تی ال (KTL) مراجعه کنند.

در این طرح 12 روزه، تخفیف 10 تا 50 درصدی برای اجرت خدمات و قیمت قطعات یدکی در نظر گرفته شده است.

بازدید رایگان آغاز فصل سرما (سیستم تهویه، لنت، لاستیک، تیغه برف پاک کن، سیستم خنک کننده موتور و چراغ ها)، 50 درصد تخفیف اجرت سرویس های ادواری،20% تخفیف فیلتر تهویه مطبوع،20% تخفیف محلول شوینده سیستم سوخت رسانی (Techron) 10% تخفیف فیلتر روغن موتور و فیلتر هوا و 10% تخفیف شمع موتور، بخشی از مزایای شرکت در طرح پاییزه سرویس پاک شرکت کی تی ال است.

یادآور می شود، مالکان خودروهای هیوندای می توانند با مراجعه به وبسایت شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) به آدرس www.ktl-co.com از خدماتی نظیر دریافت نوبت آنلاین و جست و جوی اینترنتی نمایندگی ها استفاده کنند.

کد خبر 126927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha