9 شرط برای انتخاب و خرید بهترین ردیاب خودرو

اگر مالک ماشین هستید و مقوله خرید بهترین ردیاب خودرو برایتان آسان نیست این مقاله را بخوانید تا به کمک 9 پارامتر هوشمندانه ترین انتخاب را داشته باشید.

به گزارش پرشین خودرو، چنانچه مالک خودرو باشید حتما شما هم دغدغه ی امنیت آن را دارید و در گوشه ذهنتان به این موضوع فکر می‌کنید. البته که حق دارید! پای چندین میلیون پول وسط است و سرمایه ای که ممکن است به یک چشم بر هم زدن از دستتان برود. ما امروز تصمیم داریم راجع به موضوعی بنویسیم که می‌تواند کمک بزرگی به شما در این خصوص بکند. انتخاب و خرید بهترین ردیاب خودرو. پس شروع می‌کنیم...

 

ردیاب خودرو چیست؟

اولین مبحثی که قبل از خرید جی پی اس ماشین باید بدانیم این است که اصلاً ردیاب خودرو دقیقا چیست و چه سازوکاری دارد. جی پی اس ماشین یک دستگاه کوچک است که تلفیقی از دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری می‌باشد. به کمک یک سخت افزار که درون خودرو جاسازی می‌شود، می‌توان با استفاده از نرم افزار وضعیت خودرو را بررسی کرد و بر آن نظارت داشت.

 

مهمترین ملاک‌ها در انتخاب و خرید ردیاب ماشین

حالا که بحث خرید ردیاب ماشین است بهتر است این را بدانید که در میان انبوه مارک و برند، چندین پارامتر وجود دارد که می‌تواند به شما در انتخاب بهترین ردیاب کمک کند. این موارد عبارتند از:

1.پشتیبانی

 خیلی مهم است که شرکت ارائه دهنده ردیاب فارغ از بحث اعتبار، برای ارائه خدمات پس از فروش آماده باشد. داشتن یک تیم پشتیبانی متخصص و کاربلد می‌تواند یک فاکتور بسیار ارزشمند محسوب شود. به خصوص برای دستگاهی مثل ردیاب که با چنددقیقه اختلال می‌تواند خسارت بزرگی را به بار آورد و سر بزنگاه عملکرد صحیحی نداشته باشد.

 

2.گارانتی

 حتما شما هم هنگام خرید وسیله و یا کالایی مثل ردیاب پیگیر ماجرای گارانتی هستید. اطمینان و آرامش خیالی که می‌تواند برگه گارانتی هنگام خرید برای مشتری فراهم کند، بسیار پر ارزش است. اینکه کاربر بداند در صورت خرابی این حق را دارد که برای تعویض دستگاه خود اقدام کند حس بسیار خوبی است. در نظر داشته باشید که علاوه بر بحث گارانتی ردیاب رادار، می‌توانید در صورت نارضایتی از دستگاه تا هفت روز بتوانید آن را مرجوع کنید.

 

3.خرید جی پی اس خودرو با سرور داخلی

اگر بخواهیم دقیق تر به این موضوع نگاه کنیم باید به روزهایی برگردیم که با پدیده ای به اسم فیلترینگ مواجه هستیم. بسیاری از ردیاب‌ها در چنین حالتی قادر به عملکرد دقیق نیستند؛ زیرا سرورهایی که اطلاعات لازم را در آن ذخیره شده است در خارج از کشور قرار دارد و یا قطع شدن اینترنت راه ارتباطی با آن‌ها مختل گردیده است. بنابراین با خرید ردیاب خودرو که دارای سرورهای داخلی باشد، وجود سرورها در داخل کشور این مشکلات را ندارد و کاربر مطمئن است در هر لحظه به داده‌ها دسترسی خواهد داشت.

 

4.نرم افزار با کاربری آسان

یکی دیگر از نکاتی که در خرید بهترین ردیاب خودرو باید بدانید بحث ساده بودن رابط کاربری نرم افزار است. با توجه به اینکه استفاده از دستگاهی مثل ردیاب رده سنی خاصی ندارد و ممکن است یک فرد جوان یا یک فرد سالمند کاربر اصلی آن باشند، باید نرم افزار به گونه ای طراحی شود که تمامی‌ افراد با هر سطح دانشی توانایی استفاده از آن و به کارگیری امکانات آن را داشته باشند.

 

5.دقت عملکرد

این خیلی مهم است که جی پی اس بتواند بهترین با کمترین میزان خطا در ردیابی به کاربر کمک کند. اگر چه وجود اختلاف تا 5 متر امری طبیعی است و می‌توان از آن چشم پوشی کرد. ولی اگر اختلاف فاحش باشد می‌توان گفت شما انخاب هوشمندانه ای نداشته اید و این موضوع در مواقع بحرانی می‌تواند دردسر ساز باشد. به همین دلیل بهتر است قبل از خرید جی پی اس ماشین به این مورد توجه داشته باشید و از دقت عملکرد ردیاب غافل نشوید.

 

6.قابلیت استفاده در ایران

حتما این موضوع را در تلفن‌های همراه حس کرده اید. بسیاری از امکانات گوشی‌های پیشرفته برای کاربرانی که در ایران هستند، کاربرد ندارند. ردیاب هم دقیقا همینطور است. بنابراین باید بدانید برای داشتن کدام ویژگی‌ها هزینه می‌کنید و مجاز به استفاده از کدام امکانات هستید.

 

7.قیمت بهترین ردیاب خودرو

مقوله قیمت بهترین ردیاب خودرو مبحثی است که به شما بستگی دارد اما باید بدانید هیچ وسیله با ارزشی با قیمت نامتعارف و بسیار پایین به فروش نمی‌رسد و در صورت چنین موردی باید به کارایی آن شک کرد. چرا که داشتن کیفیت با قیمت بسیار پایین جور در نمی‌‌ آید. به خصوص این روزها که با وجود مارک‌ها و جنس‌های چینی قیمت‌های پایین و غیر متعارف چیز عجیبی نیست.

 

8.سخت افزار با کیفیت

حتما تا الان متوجه شده اید که انتخاب و خرید بهترین ردیاب خودرو کار راحتی نیست و نیاز به تحقیقات زیادی دارد. در ادامه مواردی که گفتیم می‌رسیم به موضوع کیفیت سخت افزار. قطعا بدون داشتن یک سخت افزار با کیفیت نمی‌توان لقب بهترین ردیاب را به یک دستگاه داد. واضح است که اولین شرط در عملکرد دقیق، کیفیت است. پاشش آب، مقاومت در برابر حوادث و ... همه عواملی هستند که بالا بودن کیفیت آن‌ها را پوشش می‌دهد و می‌توان مطمئن بود در هر شرایطی عملکرد دستگاه زیر سوال نخواهد رفت.
 

ردیاب خودرو

9.امکانات جی پی اس خودرو

این را همین اول بگوییم که هنگم خرید ردیاب ماشین گول هزاران امکانات را نخورید! مثل هر دستگاه برقی دیگر زمانی که وظایف چندین وسیله بر روی یک دستگاه سوار می‌شود کیفیت عملکرد هر یک کارایی‌ها افت خواهد کرد. حالا تصور کنید یک ردیاب علاوه بر ردیابی و وظایف یک موقعیت یاب، وظیفه دزدگیر و انواع قفل را هم بر عهده داشته باشد. طبیعیست که از چنین دستگاهی نباید انتظار داشت تمام این وظایف را به خوبی انجام دهد و از پس آن‌ها بر بیاید. از ما به شما نصیحت در خرید ردیابی که وظایف مشترک با دزدگیر دارد بسیار دقت کنید و سنجیده عمل کنید.

  • موقعیت یابی به صورت آنلاین و آفلاین
  • خاموش کردن خودرو از راه دور
  • تعیین محدوده مجاز حرکتی و اعلام هشدار در صورت خروج از آن
  • دریافت تاریخچه‌ی مسیرهای پیموده شده
  • هشدار حمل با جرثقیل
  • هشدار سرقت باتری خودرو
  • هشدار سرقت ردیاب رادار
  • هشدار باز شدن درب خودرو
  • هشدار فعال شدن آژیر دزدگیر
  • هشدار روشن شدن خودرو
  • هشدار سررسید خدمات دوره ای
  • نمایش لحظه ای ولتاژ باتری خودرو
  • هشدار رانندگی خطرناک
  • هشدار تصادف و واژگونی خودرو
  • هشدار تجاوز از سرعت مجاز

 

در نهایت

 خرید ردیاب خودرو مثل هر وسیله دیگری نیاز به آگاهی دارد تا بتوان در بین برندها بهترین آن را انتخاب کرد. این شما هستید که با توجه به نیاز و اولویتی که برای خرید جی پی اس ماشین دارید می‌‌توانید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. امیدواریم با خواندن این مقاله راه برای شما روشنتر شده باشد و در انتخاب کار شما را آسانتر کرده باشیم.

برند رادار در سال‌های اخیر به واسطه امکانات کاربردی و خدمات پس از فروش، به عنوان بهترین ردیاب خودرو از نگاه مشتریان شناخته شده است. اما با تمام این صحبت‌ها این شما هستید که با نیاز سنجی دقیق و اهدافی که برای خرید ردیاب دارید، می‌‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

برای خرید ردیاب رادار و یا ارتباط با مشاوران می‌‌‌توانید از طریق وب سایت و یا شماره تماس با ما در ارتباط باشید.

آدرس وب سایت: https://radargps.org/

شماره تلفن دفتر مرکزی رادار: ۰۵۱-۳۷۱۷۷

کد خبر 131010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha