زمان فروش و عرضه دیگنیتی اعلام شد + جزئیات

معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن زمان فروش محصول جدید گروه بهمن را 10 صبح روز سه شنبه 24 فروردین اعلام کرد و گفت: مشتریان از شروع زمان اعلام شده تا دو هفته فرصت دارند با مراجعه به وب سایت فروش گروه بهمن نسبت به خرید این خودرو اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سید امیر میرمنصف در نشست خبری با خبرنگاران که به صورت مجازی برگزار شد با اشاره به آغاز نخستین عرضه عمومی خودرو دیگینتی گفت: گارانتی پایه این خودرو ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر است و مشتریان می تواند بسته های گارانتی بیشتر آن را به صورت مجزا خریداری کنند.

وی همچنین خصوص تعداد نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش محصول جدید دیگنیتی بیان کرد: در فاز اول 25 نمایندگی منتخب جریان عرضه و خدمات پس از فروش این محصول را بر عهده دارند و در فاز بعدی نمایندگی فروش و خدمات این محصول تا 40 نمایندگی توسعه می یابد.

 

میرمنصف



معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در ادامه در خصوص اقدامات صورت گرفته در خصوص خدمات و تامین قطعات محصول دیگنیتی گفت: سیاست گروه بهمن همواره در عرضه محصولات جدید این است که همزمان با معرفی محصولات جدید اقدامات لازم جهت سفارش گذاری قطعات در حوزه خدمات پس از فروش را انجام دهد و در خصوص خودرو دیگنیتی نیز این روند صورت گرفته و با تامین نمایندگی ها مشکلی در تامین قطعات مورد در حوزه خدمات فروش این محصول وجود ندارد.

میر منصف در پایان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای کسب رضایت مشتریان گروه بهمن خاطر نشان کرد: گروه بهمن در سالهای اخیر به خصوص چند سال گذشته با تغییر وضعیت سهامداری افتخارات خوبی را در حوزه فروش و خدمات پس از فروش و کسب رضایت مشتریان کسب کرد به طوری که از 12 جایگاه در حوزه فروش و خدمات پس از فروش 6 رتبه و جایگاه ها به گروه بهمن و شرکتهای زیر مجموعه گروه اختصاص یافت.

کد خبر 131168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha