تقدیر دادستان کل کشور از توقف تولید پراید

دادستان كل كشور گفت: از مدیرعامل سایپا تقدیر و تشكر می كنم كه طی سال های سخت تحریم توانست گروه خودروسازی سایپا را در مسیر رشد و توسعه قرار دهد و ضمن طراحی و تولید خودروهای جدید، خودروی پراید را از خط تولید این مجموعه حذف كند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری در بازدید از گروه خودروسازی سایپا و فعالیت‌های توسعه‌ای كه در این مجموعه انجام می شود، اظهار داشت: سایپا، مجموعه‌ای فعال و پویا است كه می‌تواند با تكیه بر توان مهندسان و كارگران خود، بخش قابل توجهی از نیاز کشور به خودرو را پاسخ بدهد.

وی با بیان اینكه بازدید از گروه خودروسازی سایپا در هفته قوه قضائیه با دو هدف انجام شد، افزود: نخستین هدف بیان خسته نباشید به كارگران و مهندسان این مجموعه خودروساز است و دومین هدف آن شنیدن چالش هایی است كه سایپا در مباحث حقوقی و قضائی دارد و از موانع تولید در این گروه است.

منتظری تصریح كرد: قوه قضائیه حامی تمام صنایع كشور است و برای رفع مشکلات و پشتیبانی از آنها از تمام ظرفیت های خود استفاده می كند.

 

سایپا



دادستان كل كشور با اشاره به اینكه در دو سال اخیر توانسته ایم مشکل بیش از دو هزار مركز صنعتی را رفع كنیم و برای ادامه این روند آمادگی لازم را داریم، تصریح كرد: هر صنعت و تولیدی كه می تواند به اقتصاد كشور كمك كند، قوه قضائیه از آن حمایت می كند تا فعالیت های آن مجموعه روان و بدون مشكل شود.

وی خاطرنشان كرد: امیدوارم در دولت سیزدهم كه كمتر از دو ماه آینده فعالیت خود را آغاز می كند، سطح هماهنگی ها و همكاری ها بیشتر شود تا با سرعت بیشتری بتوان فضای تولید را تسهیل و مشكلات تولیدكنندگان را حل كرد.

منتظری گفت: در بازدیدی كه از مجموعه سایپا داشتم از مدیرعامل این مجموعه خواستم كه نسبت به ارتقاء سطح استانداردهای موجود و ایمن سازی خودروها تلاش بیشتری انجام دهند؛ چرا كه توجه به این امر باعث می شود كه مردم بیش از گذشته به صنعت خودروسازی كشورمان اعتماد كنند.

وی با بیان اینكه صنعت خودرو باید به گونه ای فعالیت كند كه مردم نسبت به خودروی ایرانی هیچ گلایه و انتقادی نداشته باشند، افزود: انصافا گروه خودروسازی سایپا نسبت به گذشته توسعه خوبی پیدا كرده است و این امرقابل تقدیر است.

دادستان كل كشور گفت: برای آنكه رشد و توسعه صنعت خودرو مضاعف شود توصیه می كنم كه شركت های خودروسازی سطح تعامل خود را افزایش دهند تا بتوان به سمت خودكفایی رفت و تحریم های ظالمانه را بی اثر كرد و همچنین در صورت همكاری مشترك می توان رشد كیفی را در تولید خودروهای داخلی پیش از گذشته دید.

وی گفت: از مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تقدیر و تشكر می كنم كه طی سال های سخت تحریم توانست گروه خودروسازی سایپا را در مسیر رشد و توسعه قرار دهد و ضمن طراحی و تولید خودروهای جدید، خودروی پراید را از خط تولید این مجموعه حذف كند.

وی افزود: ایران با سخت ترین و ظالمانه ترین تحریم ها روبرو است و از طرفی نمی توان به قول و وعده هایی كه آنها در مذاكرات می دهند اعتماد كرد چرا كه آنها به تعهدات خود پایبند نیستند لذا تنها راه نجات اقتصاد كشور تکیه بر اقتصاد مقاومتی است و این امر زمانی حاصل می شود كه صنایع كشور به خصوص صنعت خودرو با تكیه بر نیروی مهندسان جوان خود رشد كنند.

کد خبر 132555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha