کد خبر 133554
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
راهنمای اجاره ماشین در فرودگاه کیش

همانگونه که می‌دانید اجاره ماشین در کیش به جذابیت سفر می‌افزاید و لذت تفریح و گشت و گذار را برای علاقه‌ مندان چندین برابر می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو، کیش این جزیره دوست داشتنی مملو از تفریحات جذاب و سرگرم کننده است و می‌تواند روزها، مسافران و گردشگران را به وجد بیاورد.

به دلیل وجود همین تفریحات کیش است که سالانه افراد بسیاری از اقصی نقاط ایران برای شرکت و بازدید از آنها به جزیره مرجانی ایران سفر می‌کنند تا شخصا بتوانند خاطرات زیبایی از سفر به جزیره تجربه کنند.

پس شما هم با خواندن این مطلب، در اولین فرصت در تور ارزان کیش شرکت کنید و با کمی بررسی در رابطه با بهترین شرکت اجاره خودرو در کیش، یک سفر منحصر به فرد برای خود و اطرافیانتان بسازید.

همانگونه که می‌دانید اجاره ماشین در کیش به جذابیت سفر می‌افزاید و لذت تفریح و گشت و گذار را برای علاقه‌ مندان چندین برابر می‌کند. به همین دلیل است که مسافران از همان شروع سفر به اجاره ماشین در فرودگاه کیش فکر می‌کنند تا بتوانند از همان ابتدا از رانندگی در خیابان‌های آرام و دیدنی این جزیره زیبا لذت ببرند و یک سفر خاص داشته باشند.

چنانچه تجربه رنت ماشین در کیش را نداشته‌اید حتما در عکس‌ها دیده‌اید که لذت دور دور کردن با ماشین‌های لوکس در کیش چقدر مورد استقبال علاقه‌مندان به خودروهای آمریکایی، ایتالیایی و ... قرار گرفته است؛ از این رو اکثر گردشگران و مسافران، حتما در برنامه تفریحی خود به بهترین شرکت اجاره خودرو در کیش مراجعه می‌کنند تا بتوانند با اجاره ماشین، لحظات سرشار از تفریح و هیجان برای خود و خانواده بسازند و خاطرات خوشی از سفر داشته باشند. 


اما چرا باید به اجاره ماشین در فرودگاه کیش فکر کنیم؟ 

با این کار می‌توانید با یک تیر، چند هدف را نشانه گیری کنید. به این صورت که با اجاره خودرو ارزان در کیش می‌توانید به جای استفاده از تاکسی‌های زرد و یا تاکسی‌های سفید رنگ که هر کدام نرخ مصوبه دارند در هزینه های سفر صرفه جویی کنید و یک سفر مقرون به صرفه داشته باشید. یا اینکه بدون لحظه‌ای درنگ در هر زمان که اراده کردید به رانندگی در خیابان‌های چراغانی کیش بپردازید و به مراکز تفریح، سواحل، رستوران و یا کافه‌های کیش در هر زمان که هوس کردید مراجعه کنید.

از همه مهم‌تر می‌توانید در نهایت آرامش به گشت و گذار در جزیره مرجانی بپردازید و از رانندگی با ماشین مورد علاقه خود حسابی لذت ببرید. کیش یک منطقه آزاد است و انواع و اقسام خودروهای آمریکایی، ژاپنی، ایتالیایی، کره‌ای و ... در آن قابل رنت هستند که اجاره هر کدام از آنها می‌تواند آرزوی سواری با ماشین دلخواه شما را برای چند روز هم که شده به واقعیت تبدیل کند. هزینه رنت خودرو  متفاوت است و از شبی 700 تا شبی 30 میلیون تومان با توجه به نوع ماشین تغییر می‌کند. پس انتخاب ماشین و هزینه برای اجاره آن کاملا سلیقه‌ای بوده و به شخص خود شما بستگی دارد.

لازم به ذکر است که مبلغ مشخص شده از سوی شرکت رنت خودرو بر مبنای اجاره یک روز (24 ساعت) تعیین می‌شود. اگر شما هم تصمیم سفر دارید و قیمت ماشین‌های لوکس در کیش را بررسی می‌کنید تا بتوانید چند روزی رانندگی با آنها را تجربه کنید،  پیشنهاد می‌کنیم شرایط اجاره ماشین در کیش را به خوبی مطالعه کنید و با اجاره یک خودرو لوکس،  خاطرات خوشی از سفر برای خود به ثبت برسانید. 


شرایط اجاره ماشین در کیش 

 

مدارک لازم جهت اجاره خودرو در کیش

چنانچه تصمیم به اجاره ماهانه خودرو در کیش  دارید باید یادآور باشیم که در این جزیره، به این دلیل که جز مناطق آزاد و بین‌المللی شناخته می‌شود خودرو ارزان ایرانی وجود ندارد و تمامی خودروها، در رده لوکس قرار دارند و می‌توانند با توجه به مقدار هزینه‌ای که در نظر دارید مناسب و مقرون به صرفه باشند. به همین دلیل رانندگی با ماشین‌های لوکس در این جزیره زیبا و آرام، قطعا رنگ متفاوتی به سفر شما می‌بخشد و برای مدت‌های مدید در ذهنتان به یادگار می‌ماند .

شما برای اجاره ماشین در کیش، به یک قرارداد رسمی ما بین شرکت رنت خودرو و شخص اجاره کننده نیاز دارید. قراردادی که طی آن، شخص اجاره کننده در یک مدت تعیین شده ، ماشین مورد نظرش را از شرکت‌های رنت خودرو، اجاره می‌کند؛ لازم به ذکر است که این شخص باید پس از پایان مدت اجاره، ماشین را به شرکت بازگرداند. همچنین برای اجاره خودرو یک سری شرایط وجود دارد که تمامی آن‌ها در قرارداد رسمی ذکر می‌شود. به‌طور مثال پرداخت وجه ضمانت بابت رنت خودرو که پس از بازگرداندن ماشین، کل مبلغ به فرد اجاره کننده عودت می‌شود.  


مدارک لازم برای اجاره ماهیانه خودرو در کیش  

- گواهینامه معتبر رانندگی گواهینامه  ( گواهینامه شما باید دارای اعتبار باشد)
- کارت ملی
- شرایط سنی (داشتن حداقل 20 سال سن برای اجاره خودرو الزامیست)
- امانت گذاشتن مبلغ 3 تا 20 میلیون وجه نقد یا چک برای ضمانت
- پرداخت کل مبلغ یک روز اجاره ماشین مورد نظر
- پرداخت مبلغ 300 هزار تومان بابت ضمانت خلافی. (به این صورت که باید مبلغ مشخص شده‌ای مابین صاحب خودرو  و رنت کار به حساب شرکت اجاره خودرو واریز شود. سپس بعد از تحویل خودرو و متخلف نبودن، این مبلغ در عرض کمتر از یک ماه به حساب  شخص اجاره کننده باز گردانده می‌شود.)

پس از ارائه مدارک، یک قرارداد بین شرکت کرایه خودرو بدون راننده در کیش و شخص اجاره کننده تنظیم خواهد شد، که باید از این قرارداد تا زمان  تحویل خودرو نگهداری کنید.

کد خبر 133554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha