تیگارد X35 را در نمایندگی مرکزی ببینید

با گذشت یک هفته از رونمایی رسمی تیگارد X35 یا همان بایک X35 تیگارد موتور، این شرکت شرایط بازدید عمومی از این خودرو را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، تیگارد X35 در اصل همان بایک X35 است که توسط شرکت سانیار موتور پارسیان با نشان تیگارد موتور راهی بازار ایران خواهد شد.

تیگارد موتور با سرمایه گذاری مشتریک شرکت ساینو چین و دیارخودرو ایجاد شده است و تولید تیگارد X35 را بر عهده دارد.

تیگارد X35 با پیشرانه 1.5 لیتری توربو رونمایی شد که می تواند 147 اسب بخار توان را با گشتاور 210 نیوتن متری در اختیار راننده قرار دهد. این میزان نیرو به وسیله یک گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض دستی به محور جلوی خودرو منتقل می‌شود.

 

تصاویر رونمایی از تیگارد ایکس X35 را اینجا ببینید



از جمله تجهیزات ایمنی این خودرو باید به شش کیسه ایمنی هوا، سیستم ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، کمکی حرکت در سربالایی، پایش فشار باد تایرها، کنترل الکترونیکی پایداری، سیستم کنترل کشش و سنسور و دوربین دید عقب اشاره کرد.

تیگارد X35 سانیار موتور به نمایشگر هشت اینچی لمسی سیستم مالتی مدیا، کلید استارت استاپ موتور، غربیلک فرمان D کات با کلیدهای کنترلی، کروز کنترل، ترمز پارک برقی، سانروف پانوراما، چراغ های LED، رینگ های آلیاژی 17 اینچی، سیستم تهویه مطبوع الکترونیکی تجهیز شده است.



تیگارد X35 را کجا ببینیم؟

امروز تیگارد موتور اعلام کرد که شرایط برای بازدید حضوری و آشنایی با این خودرو برای علاقمندان فراهم شده است.



چنانچه شما هم علاقمند به بازدید از تیگارد X35 هستید می توانید به دفتر مرکزی این شرکت در آدرس کیلومتر 2 جاده مخصوص کرج، پلاک 17 مراجعه کنید یا در تماس با شماره44666851 - 021 از زمان و شرایط بازدید تیگارد X35 آگاه شوید.

کد خبر 137716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رسول فخرایی ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    1 0
    سلام لطفاً نحوه خرید را اعلام کنید