نفوذ در بازارهای عراق و سوریه با کمک گروه بهمن

سرپرست صمت کردستان از نفوذ در بازارهای عراق و سوریه با کمک گروه بهمن خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، بختیار خلیقی، با بیان این مطلب در حاشیه افتتاح ششمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات خودرو و بازدید از غرفه گروه بهمن در سنندج از ظرفیت‌های این استان در توسعه تجارت صنایع خودرویی گفت.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان کردستان گفت: با توجه به جایگاه استان کردستان در کریدورهای راهی ایران، این استان صاحب یکی از بزرگترین دروازه‌های تجاری کشور است.

خلیقی افزود: ما با برگزاری این قبیل نمایشگاه‌های تخصصی و با كمك تولیدكنندگانی همچون گروه بهمن به دنبال نفوذ در بازارهای منطقه در عراق و سوریه هستیم‌.

سرپرست سازمان صمت کردستان به توانمندی های گروه بهمن اشاره کرد و گفت: از محصولات این شرکت می توان در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی استان و خدمات شهری بهره برد.

گروه بهمن در شهر سنندج از ۱۴ تا ۱۷ تیر در نمایشگاه تخصصی خودرو سنندج جدیدترین محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است. بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۳ از محصولات این شرکت‌ بازدید به عمل آورند.

کد خبر 138417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    1 0
    سلام. این مسئولین ما کی می خواهند واقع بین باشند. بازار عراق در صنعت خودرو خیلی وقته از دست رفته، سوریه هم به دلیل جنگ روسیه تا حدودی میتونه محل صادرات باشه، اما از آنجا که صنعت خودروی ما از همان بدو تاسیس ناقص الخلقه است، امکان حضور بلند مدت را در هیچ جایی ندارد. چرا که محصولی در خور رقابت ندارد.