یک هشدار مهم در آغاز سفرهای تابستانی

هم‌زمان با آغاز سفرهای تابستانی یک نکته مهم باید مورد توجه مالکان خودرو پیش از سفر قرار گیرد و آن هم دوری کردن از امداد خودروهای متفرقه و غیرمجاز است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خرابی ناگهانی خودرو در حین رانندگی رانندگی شهری به خودی خود یکی از بدترین اتفاقاتی است که برای هر راننده پیش می‌آید حال در نظر بگیرید که این خرابی در میانه یک سفر تابستانی خانوادگی و در جاده‌های بین شهری رخ دهد.

برخی از رانندگان از ابتدا برای مواجهه با این شرایط آمادگی دارند و می‌دانند در صورت خرابی خودرو در چنین شرایطی چه کار باید کرد.

با این وجود درصد بسیار زیادی از رانندگان به دلایل مختلف مثل اطمینان به توان فنی خودرو یا عدم محاسبه چنین اتفاقی، کمترین آمادگی برای این شرایط را ندارند و متاسفانه این همان نقطه‌ای است که آنان را با پدیده امداد خودروهای غیرمجاز روبرو و در بسیاری مواقع با مشکلات متعدد در کنار پرداخت مبالغ بسیار زیاد مواجه می‌کند.

در شرایطی که قیمت قطعات خودرو سر به فلک کشیده است و یک تعمیر نیمه سنگین خودرو ممکن است مالکان خودرو را با مشکلات مالی روبرو کند، باید یک سری اقدامات مهم را انجام دهیم.

این اقدامات نظیر جدی گرفتن سرویس‌های دوره‌ای و تعویض به موقع آب و روغن هر چند موارد ساده‌ای است اما در طول عمر خودرو تاثیر مستقیم و شگرفی دارد.

یکی از مهمترین کارهایی که هر راننده‌ای باید آن را انجام دهد، کسب اطلاع و آگاهی از نحوه استفاده از امداد خودروی متناسب با خودروی خود است.

همین اقدام ساده در لحظات سخت می‌تواند متضمن عبور از مشکلات و چالش‌هایی باشد که ناخواسته و صرفا از روی ناآگاهی با آن مواجه خواهید شد.

در روزهایی که اگر خودروی شما در کنار خیابان یا اتوبان دچار نقص فنی شود چندین خودروی امدادی با ظاهر موجه به شما مراجعه می‌کنند لازم است تا نحوه تشخیص مجاز از غیرمجاز را بدانید.

به طور مثال برای محصولات ایران خودرو شرکت امداد خودرو ایران وظیفه امدادرسانی به مالکان را بر عهده دارد.


مهمترین نکته این است که بدانید امداد خودرو ایران با خودروهای متحدالشکل و دارای کد مشخص، هرگز به صورت عبوری به شما مراجعه نمی‌کنند، این یکی از ساده‌ترین راه‌های شناخت امدادخودروهای غیرمجاز برای محصولات ایران خودرو است.

امداد خودرو ایران تا زمانی که شما درخواست امداد را به صورت تلفنی یا اینترنتی ثبت نکنید به شما مراجعه نخواهند کرد و این مهمترین اصلی است که باید به خاطر داشته باشید.

اولین گام نیز برای دریافت خدمات از امداد خودرو ایران در اولین گام به یاد داشتن شماره تلفن 096440 بدون پیش شماره یا نصب برنامه ایساکو روی گوشی های هوشمند است.

راه دیگر دریافت خدمات نیز مراجعه به سایت www.besporshop.com و یا نصب «اپلیکیشن بسپر» بر روی تلفن همراه است.

با استفاده از این روش امدادگران امداد خودرو ایران در کمترین زمان ممکن در محل حاضر می‌شوند و اقدامات متناسب با مشکل خودرو از قبیل تعمیر و راه‌اندازی خودرو تا حمل به نمایندگی را برای شما انجام خواهند داد.
 

 

کد خبر 138429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha