۲۴ بهمن، کشنده امپاور و کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می شود

۱۰۰ دستگاه کامیون کشنده امپاور و ۴۵۰ دستگاه کامیونت فورس در روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه جاری در بورس کالا عرضه خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت بهمن دیزل کامیون کشنده امپاور را به قیمت پایه ۳ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان، کامیونت فورس ۸.۵ تن خوابدار را به قیمت ۹۸۳ میلیون تومان، کامیونت فورس ۶ تن کابین خوابدار را به قیمت ۹۳۰ میلیون تومان و کامیونت فورس ۶ تن (کابین بدون خواب) را به قیمت پایه ۸۹۳ میلیون تومان عرضه خواهد کرد.

درصد پیش پرداخت سفارش خرید کامیون کشنده امپاور و کامیونت فورس ۳۰ درصد است.

هزینه های جانبی قانونی که قرار است بعد از معامله به کامیون کشنده امپاور افزوده می شود ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و علی الحساب ۱۱ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۶۰۱ تومان بابت هزینه مالیات و عوارض شماره گذاری، هزینه پلاک و شماره گذاری، هزینه پست، صدور کارت و هوشمندسازی کارت خودرو و هزینه بیمه شخص ثالث می باشد. مابه التفاوت این هزینه های جانبی پس از نهایی شدن مبالغ مذکور در سال ۱۴۰۲ توسط مراجع ذیربط مشخص و اخذ خواهد شد.

هزینه های جانبی که قرار است بعد از معامله به کامیونت فورس افزوده می شود ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و علی الحساب ۶ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۶۹۴ تومان بابت هزینه مالیات و عوارض شماره گذاری، هزینه پلاک و شماره گذاری، هزینه پست، صدور کارت و هوشمندسازی کارت خودرو و هزینه بیمه شخص ثالث می باشد. مابه التفاوت این هزینه های جانبی پس از نهایی شدن مبالغ مذکور در سال ۱۴۰۲ توسط مراجع ذیربط مشخص و اخذ خواهد شد.

مدل خودروهای مذکور نیز سال ۱۴۰۲ است.

شرایط فروش امپاور و فورس در بورس کالا

کد خبر 141845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha