تخم‌مرغ بوگاتی رونمایی شد!

نتیجه همکاری جواهرساز مطرح بریتانیایی و بوگاتی با انتشار تصاویری از یک تخم‌مرغ فیبرکربن جواهرنشان، مشخص شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، فعالیت در حوزه لایف استایل در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از فعالیت‌های جانبی خودروسازان مطرح جهان شده است.

در این میان برندهای لوکس نظیر بوگاتی فعالیت بیشتری در این حوزه دارند که ساعت یک و نیم میلیون دلاری بوگاتی احتمالا یکی از شناخته‌شده ترین اکسسوری‌ها در این زمینه باشد که در همکاری این خودروساز با jacob & co شکل گرفت.

ساعت بوکاتی
ساعت بوگاتی

بوگاتی در یک پروژه مشترک با برند آسپری، یک تخم‌مرغ جواهرنشان ساخته که به تازگی تصاویر آن منتشر شده است.

تخم مرغ بوگاتی

این تخم‌مرغ جواهرنشان که از فیبرکربن ساخته شده است تنها در 111 عدد به صورت فیزیکی و تعدادی آثار هنری دیجیتال NFT ویژه کلکسیونرهای ثروتمند عرضه خواهد شد.

تخم مرغ بوگاتی

تخم‌مرغ بوگاتی یک اثر هنری است که بدنه فیبر کربن آن طی یک فرآیند پیچیده و طولانی و بدون کمترین نقص ساخته شده است.

تخم مرغ بوگاتی

تخم‌مرغ بوگاتی در یک شبکه از الماس و نقره قرار دارد که یک سه‌پایه آن را نگه می‌دارد تا بتوان تخم‌مرغ جواهرنشان را باز کرد. البته بوگاتی از حالت بازشده تخم‌مرغ جواهرنشان عکسی منتشر نکرده است.

تخم مرغ بوگاتی

هرچند به صورت رسمی از محتویات داخل تخم‌مرغ بوگاتی اطلاعاتی منتشر نشده است اما برخی معتقدند که تصویری از قلعه قدیمی Chateau Saint Jean متعلق به بوگاتی در کنار یک ماکت تایپ41 آن چیزی است که درون اکسسوری بوگاتی قرار دارد.

تخم مرغ بوگاتی

در نهایت قرار است 111 عدد از این اثر هنری تولید شود که در رنگ‌های مشکی و آّبی و .. با قابلیت سفارشی سازی به خریداران ارائه می‌شود.

قیمت تخم‌مرغ بوگاتی 200 هزار دلار اعلام شده است.

کد خبر 142279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha