کد خبر 143025
۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱
اعطای لوح تقدیر اشتهار ۲ ستاره کیفیت به isqi

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران موفق به دریافت لوح تقدیر اشتهار ۲ ستاره کیفیت از سازمان ملی استاندارد ایران دریافت کرد.

به گزارش پرشین خودرو، مراسم اختتامیه تجلیل از برگزیدگان هفدهمین دوره "جایزه ملی کیفیت ایران ۱۴۰۲"، با مشارکت شرکت‌های برتر، با حضور رییس سازمان ملی استاندارد ایران، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و همچنین دبیر کل اسمیک در سالن اجلاس سران برگزار شد.

بیش از ۵۰۰ بنگاه اقتصادی برای شرکت در این جایزه ثبت‌نام کردند که از این بین ۱۴۷ واحد تولیدی و خدمات توانستند در ارزیابی‌ها از فیلتر سازمان ملی استاندارد عبور کنند که در سطوح تعیین شده بالاترین سطح گروه شرکت‌های مهندسی، بازرسی و تست، از آن شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شد.

برگزاری جایزه ملی کیفیت ایران، رخدادی ویژه تلقی می‌شود که دانشوران، تولیدکنندگان، صنعتگران، فناوران و ارائه‌کنندگان خدمات در سطح کشور با تلاشی مضاعف برای ارتقای کیفیت کالاها و خدمات در همه ابعاد، معیشت شهروندان را ترغیب می‌کند و در این دوره که برای اولین بار در دولت سیزدهم برگزار می‌شود، مبتنی بر مدل کیفیت جهان اسلام، مورد توجه قرار گرفته بود.

کد خبر 143025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha