حضور مینی‌پک نیسان در نمایشگاه خدمات شهری اصفهان / استقبال شهرداران مناطق اصفهان از غرفه زامیاد

مدیر بازاریابی و توسعه فروش شرکت زامیاد برنامه شرکت در خصوص تعامل با شهرداری های کل کشور در یکسال گذشته را موجب استقبال مناسب مدیران شهری از غرفه زامیاد در نمایشگاه ترانزیت و خدمات شهری اصفهان دانست.

آرش سماواتی در گفت‌وگو با خبرنگار پرشین خودرو، ضمن بیان این مطلب، تصریح کرد: با توجه به عنوان نمایشگاه که مربوط به حوزه خدمات شهری بود، شهرداران و نمایندگان شورای شهر حضور پررنگی در این دوره از نمایشگاه داشتند.
وی افزود: زامیاد در این نمایشگاه برخلاف نمایشگاه خودرو که هر ساله برگزار می‌شود، تلاش کرد تا با کاربری‌های اختصاصی خدمات شهری در نمایشگاه حاضر شود و از همین رو، پادرای آتش‌نشانی به عنوان یکی از پیشروترین خودروهای خدماتی زامیاد، از محصولات اصلی در غرفه این شرکت بود.
سماواتی به معرفی سایر محصولات زامیاد در نمایشگاه خدمات شهری اصفهان پرداخت و ادامه داد: پادرای کمپرسی و مینی‌پک نیسان دو محصول دیگری بود که در غرفه زامیاد به نمایش درآمد.
وی با معرفی مینی‌پک زامیاد نصب شده روی نیسان، اظهار داشت: باتوجه به نوع فعالیت شهرداری‌های اصفهان و نواحی مختلف که باید در شهرهای کوچک و نقاط دور از محیط‌های شهری به ارائه خدمات بپردازند، مینی‌پک یا نیسان حمل زباله مکانیزه یکی از کاربردی‌ترین خودروهای زامیاد است که همواره مورد توجه شهرداری و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات شهری قرار داشته است.

آرشش سماواتی

وی در ادامه گفت: مینی‌پک نیسان به دلیل قیمت مقرون به صرفه و اصطحلاک پایین در کنار هزینه نگهداری پایین همواره از خودروهای محبوب خدمات شهری بوده است.
سماواتی محصول لانگ با کاربری‌های مختلف را نیز یکی دیگر از محصولات زامیاد در اصفهان برشمرد و بیان کرد: اتوبوس 12 متری زامیاد و کاربری‌های شرکت ایران کاوه نظیر تریلی و کمپرسی هم در نمایشگاه خدمات شهری اصفهان حضور دارند.
مدیر بازاریابی و توسعه فروش شرکت زامیاد تاکید کرد: کاربری کمپرسی خودروهایی مانند نیسان به دلایل مختلف اقتصادی، بخش مهمی از فعالیت‌های زامیاد در اصفهان را تشکیل می‌دهد.
یادآور می‌شود، دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری(خدمات شهری) و ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت ۱۰ تا ۱۳ مردادماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های شهر اصفهان برگزار می شود و از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای صنعتگران، بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.
کد خبر 143131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha