گله نمایندگان مجلس از بانک مرکزی در حوزه تولید و واردات خودرو / رشد کمی و کیفی دوازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس از بانک مرکزی در حوزه تولید و واردات خودرو گله‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شهباز حسن‌پور بیگلری، با بیان این مطلب و با اشاره به رشد کم و کیفی دوازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان نسبت به ادوار گذشته، گفت: دوازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان نسبت به دوره‌های قبل شاهد حضور محصولات تولیدی و وارداتی بیشتری بود و به همین دلیل نیز نمایشگاه از رونق بیشتری برخوردار و با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شده است.

وی اظهار داشت: همه خودروسازان حاضر در دوازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان، با سبد کامل محصولات خود حاضر شده بودند که این گواهی بر اهمیت و جایگاه استان کرمان به عنوان بزرگ‌ترین استان کشور است.

نماینده مردم در خانه ملت که در دوره سیزدهم مجلس از شهر کرمان کاندیدای مجلس شده است، ادامه تصریح کرد: خودروسازان ایرانی به خصوص خودروسازانی که در استان کرمان مستقر هستند با مشکلاتی مواجه هستند که ناشی از کوتاهی بانک مرکزی در اختصاص ارز است.

حسن پور بیگلری، این مشکلات را به دلیل سیاست انقباضی بانک مرکزی عنوان و خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس از بانک مرکزی در حوزه تولید و واردات خودرو گله‌مند هستند چرا که بر خلاف تلاش نمایندگان اما شاهد وقوع اتفاقات مثبت در این حوزه نیستیم و مردم هم از این موضوع گله‌مند هستند.

کد خبر 144612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha