کاتالوگ خودرو کیا کی ۵ با موتور ۱۵۰۰ سی.سی منتشر شد / فروش اپتیما ۱۵۰۰cc در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی (+قیمت و مشخصات فنی)

همزمان با آغاز فروش اپتیما ۱۵۰۰cc در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، کاتالوگ خودرو کیا کی ۵ با موتور ۱۵۰۰ سی.سی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کوشا خودرو که فروش و خدمات پس از فروش کیا در ایران را بر عهده دارد نسبت به انتشار کاتالوگ مشخصات فنی خودرو کیا کی ۵ با موتور ۱۵۰۰ سی.سی اقدام کرد. سیستم موتور این خودرو ۴ سیلندر خطی توربو به حجم ۱۴۹۷ سی .سی می باشد.

حداکثر توان موتور در کیا کی ۵ با موتور ۱۵۰۰ سی.سی، ۱۷۰ اسب بخار با حداکثر گشتاور ۲۵۳ نیوتن بر متر است. این خودرو از گیربکس اتوماتیک دو کلاچه ۷ سرعته DCT بهره می برد.

نوع سیستم تعلیق جلو مک فرسون و نوع سیستم تعلیق عقب چند اتصالی است.

اندازه تایرها در اپتیما ۱۵۰۰ سی.سی توربو ۱۸ اینچ بوده و از رینگ های آلومینیومی برخودار است.

نوع فرمان در این خودرو فرمان کمکی برقی با شعاع گردش ۴.۵ متر می باشد.

سیستم ترمز ضد قفل(ABS)، جلو و عقب دیسکی و ترمز پارک برقی EPB در این خودرو کیا پیاده سازی و اجرا شده است.

حجم مخزن سوخت در کیا کی ۵ با موتور ۱۵۰۰ سی.سی ۶۰ لیتر می باشد.

در خصوص مشخصات بیرونی خودرو مورد اشاره می توان از سیستم روشنایی اتوماتیک بر اساس تغییرات نور محیط، چراغ های نور بالا و نور پایین از نوع MFR، چراغ روشنایی روز، مه شکن جلو از نوع پروژکتوری، مه شکن عقب، آینه های جانبی برقی جمع شونده گرم کن دار، و پانارومیک ساندروف در آن نام کرد.

سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو گانه، تنظیم صندلی از نوع برقی، شارژر وایرلس برای سرنشینان جلو، سیستم صوتی با صفحه نمایشگر ۱۲.۳ اینچ لمسی، بولوتوث، نمایشگر نمای فراگیر و ... از جمله مشخصات ایمنی اپتیما ۱۵۰۰ سی سی توربو اعلام شده است.

خاطرنشان می شود که خودرو با موتور ۱۵۰۰ سی.سی به قیمت علی الحساب در مبادی ورودی، ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی برای کسانی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده است، عرضه می شود.

برای دریافت کاتالوگ خودرو کیا کی ۵ با موتور ۱۵۰۰ سی.سی توربو اینجا کلیک کنید.

کد خبر 145136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha