کد خبر 145210
۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
خدمتی جدید به دارندگان لاماری: خدمات «هوم سرویس» به ناوگان امداد آرین موتور اضافه می‌شود

شرکت آرین پارس موتور در راستای توسعه سبد محصولات، گسترش شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش را در دستور کار دارد و بر این اساس تا پایان سال ۱۴۰۳ ضمن افزایش پوشش نمایندگی‌ها در استان‌ها و استانداردسازی، مجموع نمایندگی‌های استاندارد برند لاماری را در کشور به ۳۴ نمایندگی افزایش می‌دهد.

وحید قاسمی شیران مدیر خدمات پس از فروش آرین پارس موتور، در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب، افزود: شرکت آرین پارس موتور هم اکنون ۲۷ نمایندگی خدمات پس از فروش در ۱۷ استان و ۱۹ شهر کشور دارد و در سال ۱۴۰۳ نیز به منظور افزایش سطح دسترسی مشتریان به خدمات، با  ایجاد ۷ نمایندگی جدید، پوشش نمایندگی‌های خدمات پس از فروش استان ها را به بالای ۷۵ درصد افزایش خواهد داد.

وی همچنین در خصوص استانداردسازی خدمات پس از فروش در شبکه نمایندگی این شرکت گفت: با توجه به اهمیت مشتری مداری در شرکت آرین پارس موتور و لزوم گسترش شبکه خدمات پس از فروش برند لاماری در سطح کشور، استانداردسازی تعمیرگاه‌های مجاز لاماری با هدف ارائه خدماتی با کیفیت به دارندگان خودروهای این برند، از سال گذشته در دستور کار شرکت قرار گرفت به طوری که هم ۲۰ نمایندگی استاندارد در حال ارائه خدمات به مشتریان هستند.

افتتاح ۸ نمایندگی استاندارد لاماری در آینده نزدیک

مدیر خدمات پس از فروش آرین پارس موتور همچنین از افتتاح حدود ۸ نمایندگی استاندارد برند لاماری درآینده نزدیک خبر داد و گفت: در سال جاری سرعت استاندارد سازی نمایندگی های خدمات پس از فروش افزایش می یابد و تا پایان امسال تمام نمایندگی خدمات پس از فروش لاماری به صورت استاندارد آماده ارائه خدمات به مشتریان خواهند بود.

ناوگان امدادی آرین موتور توسعه می یابد

شیران در ادامه با توجه به هدف گذاری شرکت آرین پارس موتور جهت توسعه ناوگان امدادی در سال ۱۴۰۳، از افزودن خدمات «هوم سرویس» و خدمات در محل به مجموعه خدمات امدادی این شرکت خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر ۲۱ دستگاه خودرو امداد تجهیز و تحویل نماینده‌های منتخب آرین پارس موتور شده است و در سال جاری در کنار امداد جاده ای، خدمات هوم سرویس نیز هم به مجموعه خدمات ناوگان امدادی شرکت اضافه می شود.

وی افزود: در حال حاضر سازو کارهای لازم برای ارائه خدمات هوم سرویس در حال انجام است. با اضافه شدن این خدمت مشتریانی که تمایل به حضور در صف نمایندگی را ندارند و یا استان هایی که فاقد نمایندگی است، می‌توانند از خدمات هوم سرویس شرکت آرین پارس موتور جهت دریافت امداد در محل استفاده کنند.

آمادگی شبکه نمایندگی ارین موتور برای ارائه خدمات به محصول لاماری هیبرید

مدیر خدمات پس از فروش آرین پارس موتور در ادامه با توجه به تحویل اولین سری از خودروهای لاماری هیبرید به مشتریان و برخی دغدغه‌ها در خصوص خدمات محصول لاماری ایما هیبرید گفت: در حال حاضر با دریافت آموزش‌ها از شرکت مادر و انتقال دانش فنی آن به شبکه نمایندگی‌ها و همچنین وجود ابزار مخصوص که لازمه تعمیر خودروهای هیبریدی است، هیچ دغدغه و مشکلی برای ارائه خدمات به محصول لاماری ایما هیبرید نداریم.

شیران به تمامی مشتریان محصول لاماری هیبرید اطمینان داد که در زمینه خدمات پس از فروش با هیچ مشکلی مواجه نخواهد شد و تمامی نمایندگی شرکت آرین پارس موتور آمادگی دارند تا در صورت نیاز خدمات مورد درخواست را به مشتریان محصول لاماری ایما هیبرید ارائه کنند.

وحید قاسمی شیران

به گفته وی لاماری ایما هیبرید دارای ۷ سال گارانتی باتری و سه سال یا ۶۰ هزارکیلومتر گارانتی خودرو و دو سال یا ۴۰ هزار کیلومتر سرویس رایگان است.

اختصاص سهمیه ارزی مجزا برای تامین قطعات در بخش خدمات

مدیر خدمات پس از فروش آرین پارس موتور در ادامه با توجه به مشکلات ارزی در تامین قطعات از برنامه وزارت صمت جهت تخصیص سهمیه ارزی مجزا برای حوزه خدمات پس از فروش خبر داد و تاکید کرد: با اختصاص سهمیه ارزی به بخش خدمات پس از فروش مسلما شرکت‌های خودروساز می توانند متناسب با تیراژ تولید، خدمات مطلوب و بهتری را به مشتریان ارائه کنند.

شیران در عین حال هدف گذاری شرکت در ارائه خدمات به مشتریان را دستیابی به عدد ۸۵  درصد عنوان کرد و گفت: با توجه به مسائل ارزی که در حوزه تامین قطعات یدکی وجود دارد هدف ما این است که بتوانیم همزمان به ۸۵ درصد مشتریان خدمات مطلوب ارائه کنیم.

آرین موتور تعهدی جهت تامین قطعه برای مشتریان خارج از شبکه نمایندگی ها ندارد

وی با این وجود متوسط مدت زمان توقف خودرو در شبکه نمایندگی های لاماری از لحظه پذیرش تا زمان ترخیض را نیم روز بیان کرد و افزود: این زمان می‌تواند با توجه به میزان ایرادات و تامین قطعه تغییر کند.

مدیر خدمات پس از فروش آرین موتور همچنین با توجه به برخی سوالات در خصوص تامین قطعات در خارج از شبکه نمایندگی‌های برند لاماری گفت: شرکت آرین پارس موتور تعهدی جهت فروش قطعه به بازار و تامین قطعه به مشتریانی که خارج از شبکه نمایندگی ها مراجعه می‌کنند را ندارد بنابراین طبیعی است افرادی که خارج از شبکه برای تعمیرات مراجعه می کنند با نبود قطعه مورد نیاز مواجه شوند.

شیران در پایان بخش دیگری از برنامه های شرکت در حوزه خدمات را آموزش نمایندگی‌ها و پرسنل در سال جاری عنوان کرد و گفت: با برنامه ریزی در حوزه آمورش نمایندگی‌ها، در سال ۱۴۰۳ به صورت فعال‌تر عمل کرده و بخش زیادی از آموزش‌ها را به صورت عملی برگزار خواهیم کرد ضمن اینکه در نظر داریم از نمایندگی‌های منتخب در آموزش شبکه هم استفاده کنیم.

کد خبر 145210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha