کد خبر 145300
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
هزینه تعویض واشر سرسیلندر ام وی ام

در خصوص بررسی هزینه تعویض واشر سرسیلندر ام وی ام در این مقاله به سراغ ام وی ام ۵۳۰ می‌رویم و هزینه تعمیر واشر سرسیلندر ام وی ام ۵۳۰ را به شما عنوان می‌کنیم و همچنین یک فروشگاه لوازم یدکی برای خرید واشر سرسیلندر نیز به شما معرفی خواهد شد. همراه ما باشید تا اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید.

به گزارش پرشین خودرو، واشر سرسیلندر در دسته بندی لوازم یدکی مهم خودرو قرار دارد و فروش آن در بازار لوازم یدکی بسیار بالاست. در واقع تقاضا برای این قطعه خودرو بسیار زیاد است و انواع مختلفی نیز دارد. اگر تعمیرکار خودرو به شما گفته است که لازم است واشر سرسیلندر خودروی شما تعویض شود، بنابراین اطلاع از قیمت احتمالا اولین چیزی است که به آن فکر خواهید کرد.

هزینه تعمیر واشر سرسیلندر ام وی ام ۵۳۰

هزینه تعمیر واشر سرسیلندر ام وی ام ۵۳۰ و یا هر خودروی دیگری به دو بخش تقسیم میشود. یک مورد هزینه‌ای است که باید برای خرید واشر سرسیلندر انجام دهید و دیگری هزینه اجرت تعمیرکار است که اگر خودرو در حالت گارانتی شرکتی باشد، این هزینه نیز بسیار اندک و نزدیک به صفر خواهد بود.

در خصوص هزینه واشر سرسیلندر ام وی ام ۵۳۰ بهتر است وارد سایت آریان یدک شوید و قیمت را به روز بررسی نمایید، اما در زمان نگارش این مطلب، چیزی در حدود ۵۰۰ هزار تومان لازم است که برای این قطعه موتوری خودرو هزینه نمایید. این قطعه نیز اگر توسط شرکت مدیران خودرو تامین گردد به عنوان شرکتی از آن یاد می‌شود و در غیر اینصورت وارداتی است که آریان یدک بهترین نوع وارداتی را در اختیار مشتریان این خودرو قرار می‌دهد.

در مجله خودرو سایت آریان یدک در مقاله ای با عنوان هزینه تعمیر واشر سرسیلندر به موضوع هزینه اکثر خودروها پرداخته شده است که در صورت نیاز می‌توانید این مقاله را نیز مطالعه نمایید. همچنین در مجله خودرو این سایت، آموزش تعمیرات و نگهداری خودرو نیز قرار داده شده تا خودروسواران نیاز کمتری به تعمیرات خودرو داشته باشند.

خرید واشر سرسیلندر ام وی ام

واشر سرسیلندر بین موتور خودرو و سرسیلندر قرار میگرد و محفظه را به طور کامل محفوظ نگه میدارد تا موتور دچار آب و روغن قاطی کردن نشود. خرید واشر سیلندر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و لازم است از میان انواع واشر سرسیلندر همان نوعی را انتخاب کنید که توسط شرکت خودروسازی شما توصیه شده است. اگر به این اطلاعات دسترسی ندارید، کارشناسان فروش لوازم یدکی خودرو میتوانند به شما راهنمایی کنند.

هزینه تعویض واشر سرسیلندر ام وی ام

برای دریافت مشاوره رایگان پیش از استعلام قیمت واشر سیلندر و همچنین قبل از خرید، میتوانید با شماره ۸۸۵۰۰۵۱۸ تماس بگیرید تا شما را جهت خرید بهترین واشر سرسیلندر راهنمایی کنند.

خرید از آریان یدک که واردکننده واشر سرسیلندر ام وی ام است به سه روش امکانپذیر است. برا ی خرید تلفنی میتوان با شماره ۸۸۵۰۰۵۱۸ تماس گرفت که البته باید به این موضوع اشاره داشت که پیش شماره تهران را فراموش نکنید.

روش دوم خرید به اینصورت است که وارد سایت شوید، خودروی خود را در میان انواع لوازم یدکی خودرو از جمله لوازم یدکی ام وی ام پیدا نمایید و وارد صفحه لیست قطعات خودرو شوید. پس از جستجوی محصول و پس از مشاهده قیمت، امکان خرید به صورت غیر حضوری فراهم است و کارشناسان این فروشگاه لوازم یدکی جهت ارسال محصول، به شما راهنمایی خواهند کرد.

روش سوم خرید به اینصورت است که اگر در تهران سکونت دارید میتوانید به صورت حضوری به پاساژ الماس واقع در خیابان ملت که به آنجا بازار لوازم یدکی تهران گفته میشود و بورس لوازم خودرو است مراجعه نمایید و در طبقه اول این پاساژ، خرید خود را به صورت حضوری از فروشگاه لوازم یدکی آریان یدک انجام دهید.

در هر صورت از هر روشی که استفاده نمایید، مطمئن خواهید بود کیفیت قطعه خریداری شده مطابق با اصول خودروی شماست و دیگر نگران خرابی قطعه نخواهید بود. همچنین با استفاده از ضمانت اصالت کالا امکان مرجوعی در صورت نارضایتی وجود خواهد داشت.

اگر تمایل به خرید هر قطعه ام وی ام داشتید بهتر است بدانید لازم است که از محصولات درجه یک وارداتی یا شرکتی استفاده نمایید. استفاده از محصولات بی کیفیت یا درجه دو میتواند حال و اوضاع خودروی شما را به مراتب بدتر از روزی کند که نیاز به قطعه داشتید.

مشاوره رایگان پیش از خرید که در آریان یدک در دسترس شما قرار گرفته است و با یک تماس ساده با شماره ۸۸۵۰۰۵۱۸ امکانپذیر است، این امکان را به شما میدهد که متوجه شوید از کدام برند و از کدام جنس برای قطعه‌ای که به آن نیاز پیدا کردید، استفاده نمایید.

بنابراین با ثبت سفارش لوازم یدکی ام وی ام در آریان یدک مطمئن باشید که بهترین انتخاب را داشته‌اید. در صورت نیاز به هرگونه قطعه خودرو در هر کمپانی خودروسازی وارد سایت آریان یدک شوید و لوازم یدکی مورد نیاز خود را جستجو نمایید. قیمت به همراه اطلاعات کامل محصول به شما نمایش داده خواهد شد و می‌توانید انتخاب خود را انجام دهید.

کد خبر 145300

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha