آخرین وضعیت پیش فروش و تاریخ تحویل خودروهای سهند اس، کوییک GX و ساینا S

شرایط پیش فروش خودروهای ساینا اس، کوییک جی.ایکس و سهند اس مشخص و اعلام شد.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت سایپا در بخشنامه ای شرایط پیش فروش خودروهای ﺳﻮاری ﺷﺮکت ﻫﺎی ﺳﺎیپا و پارس خودرو وﯾژه ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎن ﻋﺎدی، ﻃﺮح ﺟﻮانی ﺟﻤﻌﯿﺖ، ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺧﺎﻧﻮاده و ﻃﺮح ﺟﺎیگزینی ﺧﻮدروﻫﺎی ﻓﺮﺳﻮده وﯾژه ﻋﯿﺪ ﺳﻌﯿﺪ ﻗﺮﺑﺎن را اعلام کرد. برنامه پیش فروش ماشین‌های سواری این شرکت شامل ثبت نام سهند S، کوییک GXL با ترمز ESC و ساینا S هستند و پیش بینی می‌شود که خودروهای دیگری مانند اطلس G نیز به این لیست بپیوندند (برای مشاهده مقایسه تخصصی خودرو سهند S و اطلس این مقاله را ببینید).

ثبت نام سهند در سال 1403 چگونه خواهد بود؟

براساس این گزارش، ﺷﺮاﯾﻂ پیش ﻓﺮوش ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺳﻮاری ﺷﺮکتهای سایپا و پارس خودرو ﺑﻪ ﺷﺮح ذﯾﻞ در ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ گروه ﺧﻮدروﺳﺎزی ﺳﺎﯾپا ﺑﻪ آدرس https://saipa.iranecar.com اﺟﺮایی ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

145317 - آخرین وضعیت پیش فروش و تاریخ تحویل خودروهای سهند اس، کوییک GX و ساینا S؛ ثبت نام سهند اس؛ خرید سهند اس؛ تاریخ تحویل سهند؛ پیش فروش سهند S

طبق اطلاعات تکمیلی ارائه شده در آخرین آپدیت از پیش فروش سهند سایپا، الباقی مبلغ قیمت سهند سایپا بعد از صدور دعوتنامه پرداخت خواهد شد. در ارتباط با تاریخ تحویل سهند سایپا گفته می‌شود که سهندهای S پیش فروش شده، طی مردادماه الی اسفند 1403 به مشتریان تحویل خواهد گردید.

ﻧکته:  ﺷﺮاﯾﻂ پیش فروش سهند سایپا فقط ﺑﺮای ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎن ﻋﺎدی است.

پیش فروش ثبت نام سهند به مناسبت عید سعید قربان

به مناسبت عید قربان، گروه صنعیت سایپا جهت برداشتن گامی سازنده در برنامه عرضه محصولات و تنظیم بازار، پیش فروش تعدادی از محصولات جدید که نام سهند S نیز در میان آنها دیده می‌شود را در برنامه فروش ویژه قرار داده است. این برنامه شامل متقاضیان عادی، واجدان شرایط طرح جوانی جمعیت، حمایت از خانواده و جایگزین سازی ماشین‌های فرسوده می‌شود. پیش فروش سهند سایپا و سایر خودروهای اعلام شده در لیست از ساعت 10 تاریخ 23/1403 آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت این خودروها ادامه خواهد داشت.

پیشتر در اسفندماه پیش فروش سهند S به صورت علی الحساب از کارخانه شروع شده بود و با مبلغ 224 میلیون تومانی برای مشتریان درنظر گرفته شد. حال با تجدید ثبت نام سهند و سایر خودروهای سبد سایپا، در خردادماه شاهد نوبت دوم ثبت نام برای خرید خودروهای جدید سایپا بودیم.

ﺗﺎرﯾﺦ و ﻧﺤﻮه ثبت نام سهند S و سایر محصولات سبد سایپا

جدیدترین مرحله ثبت نام سهند سایپا در 23 خردادماه 1403 و از ساعت 10 در سایت شروع می‌شود. به محض پر شدن ظرفیت‌های مجاز خرید، درگاه‌های ثبت نام بسته خواهد شد.

ﻻزم به ذکر است شرکت در ﻃﺮح ثبت نام سهند فقط از ﻃﺮﯾﻖ آدرس مورد اشاره و در سایت ایرانیکار اﻣکان پذیر بوده و در ﺻﻮرت اﺳﺘﻔﺎده ﻣﺘﻘﺎضی از ﺳﺎﯾﺮ آدرس ها، ﻋﻮاﻗﺐ آن ﺑﺮ ﻋﻬﺪه ﻣﺘﻘﺎضی ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد. ﺛﺒﺖ و ﺑﺮوزرسانی اﻃﻼﻋﺎت شخصی و درﯾﺎﻓﺖ کد کاربری و رﻣﺰ ﻋﺒﻮر ﻗﺒﻞ از ﺗﺎرﯾﺦ ﻓﻮق در ﺳﺎﯾﺖ اﻟﺰامی است.

مدارک ثبت نام سهند سایپا

طبق اعلام گروه صنعتی سایپا، جهت ثبت نام سهند S و سایر خودروهای نامبرده در لیست پیش فروش سال 1403 بایستی مدارک زیر ارائه شود:

  • گواهینامه معتبر متعلق به شخص بالای 18 سال؛
  • شماره کارت ملی دارنده گواهینامه؛
  • شماره کارت حساب بانکی و شماره شبای متقاضی ثبت نام سهند سایپا.

تاریخ تحویل سهند S چه زمانی خواهد بود؟

طبق اطلاعیه‌های گروه خودروسازی سایپا، احتمالاً زمان تحویل برای سهند S پیش فروش شده در اسفند 1402 تا 29 خرداد ماه 1403، نیمه دوم سال 1403 (احتمالاً از مرداد تا اسفند 1403) باشد.

به دلیل مشکلات و چالش های پیش بینی نشده در زنجیره تامین و تولید، به نظر می‌رسد تاریخ تحویل نهایی به تعویق افتاده است. هنوز هیچ اطلاعیه رسمی از سوی سایپا مبنی بر تاریخ تحویل جدید سهند S منتشر نشده و انتظار می‌رود تحویل خودروهای مشتریان تا پایان سال 1403 به انجام برسد.

با توجه به مبلغ علی الحساب 231 میلیونی دریافت شده از متقاضیان در مرحله ثبت نام برای پیش فروش، انتظار می‎‌رود که قیمت نهایی سهند S به چیزی حدود 450 میلیون تومان برسد. طبق وعده سایپا مشتریانی که در برهه زمانی بین اردیبهشت تا انتهای خرداد برای خرید سهند ثبت نام کرده‌اند، تا انتهای سال 1403 خودروهای خریداری شده را تحویل خواهند گرفت.

ﺷﺮاﯾﻂ ﺑﺨﺸﻨﺎﻣﻪ ثبت نام سهند برای ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎن ﻋﺎدی

۱- ﺣﺪاﻗﻞ ﺳﻦ ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎن ﺧﺮﯾﺪ ﺧﻮدرو ۱۸ ﺳﺎل و ﻣﻠﺰم ﺑﻪ اراﺋﻪ گواﻫﯿﻨﺎﻣﻪ ﺧﻮدرو ﺣﺪاﻗﻞ پایه ﺳﻮم می ﺑﺎﺷﻨﺪ.

۲- ﻣﺤﺪودﯾﺖ کد ملی برای ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﻫﺎ اﻋﻤﺎل ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ (ﻫﺮ کد ملی ﺻﺮﻓﺎ ً ﻣﺠﺎز ﺑﻪ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم یک دستگاه ﺧﻮدرو است.)

۳- امکان ثبت نام سهند سایپا ﺑﺮای ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎن دارای پلاک ﻓﻌﺎل اﻧﺘﻈﺎمی ﻓﻌﺎل ﺑﺎ ﻋﻤﺮ ﺧﻮدروی ﻣﻮﺿﻮع پلاک مزبور کمتر از ۵ ﺳﺎل ﻣﯿﺴﺮ نیست.

۴- ﻣﺘﻘﺎضی طی ۴۸ ﻣﺎه گذشته ﻧﺰد شرکت های سایپا و اﯾﺮان ﺧﻮدرو و طی ۲۴ ﻣﺎه گذشته از ﺳﺎﯾﺮ ﺧﻮدروﺳﺎزان ﺛﺒﺖ ﻧﺎم و ﺻﺪور ﻓﺎکتور ﺧﻮدرو ﻧﺪاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ.

ﻃﺮح ﻗﺎﻧﻮن ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺧﺎﻧﻮاده و ﺟﻮانی ﺟﻤﻌﯿﺖ ﺧﻮدروﻫﺎی ﺳﻮاری در پیش فروش خودرو سهند

در راﺳﺘﺎی اﺑﻼغ ﻗﺎﻧﻮن ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺧﺎﻧﻮاده و ﺟﻮانی ﺟﻤﻌﯿﺖ ﻣﺼﻮﺑﻪ ﺷﻮرای اﺳﻼمی ﺑﻪ ﺗﺎرﯾﺦ ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۰، گروه ﺧﻮدروﺳﺎزی ﺳﺎیپا امکان ﺛﺒﺖ ﻧﺎم یک دستگاه از ﻣﺤﺼﻮﻻت ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺟﺪول ﻓﻮق را ﺑﺮای مادرانی که ﻓﺮزﻧﺪ دوم و ﻣﺎﺑﻌﺪ آﻧﻬﺎ پس از ﺗﺎرﯾﺦ مذکور ﻣﺘﻮﻟﺪ ﺷﺪه اﻧﺪ ﺑﺸﺮح اﯾﻦ ﺑﺨﺸﻨﺎﻣﻪ ﻓﺮاﻫﻢ کرده اﺳﺖ.

* در ﻃﺮحﻫﺎی ﻗﺎﻧﻮن ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺧﺎﻧﻮاده و ﺟﻮانی ﺟﻤﻌﯿﺖ برای تمام ﻣﺤﺼﻮﻻت ﻃﺮح ﻣﺬکور اﺑﺘﺪا پیش ثبت نام اﻧﺠﺎم می پذیرد و پس از ﺷﻨﺎﺳﺎیی ﻣﺎدران ﺣﺎﺋﺰ ﺷﺮاﯾﻂ امکان ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﻧﻬﺎیی و وارﯾﺰ وﺟﻪ ﻣﯿﺴﺮ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

* در ﻃﺮحﻫﺎی ﻗﺎﻧﻮن ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺧﺎﻧﻮاده و ﺟﻮانی ﺟﻤﻌﯿﺖ ﻣﺤﺪودﯾﺖ پلاک ﻓﻌﺎل، ﺣﺪاﻗﻞ ﺳﻦ ۱۸ﺳﺎل، دارا ﺑﻮدن گواهینامه راﻧﻨﺪگی، ﻋﺪم ﺧﺮﯾﺪ در ۴۸ ﻣﺎه گذشته ﺑﺮای ﻣﺎدران ﺣﺎﺋﺰ ﺷﺮاﯾﻂ ﻟﺤﺎظ ﻧﺨﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

* در ﻃﺮحﻫﺎی ﻗﺎﻧﻮن ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺧﺎﻧﻮاده و ﺟﻮانی ﺟﻤﻌﯿﺖ، ﻫﺮ کد ملی ﺗﻨﻬﺎ ﻣﺠﺎز ﺑﻪ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم یک دستگاه ﺧﻮدرو در ﯾکی از شرکت های ﺧﻮدروﺳﺎزی می ﺑﺎﺷﺪ.

* زﻣﺎن پیش ﺛﺒﺖ ﻧﺎم سهند سایپا در ﻃﺮح جوانی ﺟﻤﻌﯿﺖ و ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺧﺎﻧﻮاده از ﺗﺎرﯾﺦ ۲۳ تا ۲۹ خردادماه ۱۴۰۳ می ﺑﺎﺷﺪ.

نکات ﻃﺮح ﺟﺎیگزینی ﺧﻮدروﻫﺎی ﺳﻮاری ﻓﺮﺳﻮده

۱- ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎنی که در ﻃﺮح جایگزینی ﺧﻮدروﻫﺎی ﻓﺮﺳﻮده درخواست ثبت نام سهند s را دارﻧﺪ می بایستی ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺛﺒﺖ اﻃﻼﻋﺎت ﺧﻮدرو، ﺳﺎل ﺳﺎﺧﺖ و ... در ﺳﺎﯾﺖ ﺳﺘﺎد ﻧﻮﺳﺎزی ناوگان و اﺳﻘﺎط ﺧﻮدروﻫﺎی فرسوده ﺑﻪ آدرس https://nnhk.ir اﻗﺪام و ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم اﯾﺸﺎن پس از اﺳﻘﺎط واﺧﺬ اﻗﺮار ﻧﺎﻣﻪ نهایی ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ. ﺷﺎﯾﺎن ذکر است ﺛﺒﺖ ﻧﺎم فعلی ﺑﻪ ﻣﻨﺰﻟﻪ پیش ثبت ﻧﺎم تلقی می شود.

٢- زﻣﺎن پیش ثبت نام سهند در ﻃﺮح ﺟﺎیگزینی ﺧﻮدروﻫﺎی ﻓﺮﺳﻮده از ﺗﺎرﯾﺦ ۲۳ تا ۲۹ خردادماه ۱۴۰۳ است.

۳- در ﺻﻮرتی که ﺑﻪ ﻫﺮ ﻧﺤﻮی ﻣﺘﻘﺎضی امکان اﺳﻘﺎط ﺧﻮدرو ﻧﺪاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﻣﺒﻠﻎ وارﯾﺰی اﯾﺸﺎن ﺑﺪون پرداخت ﺳﻮد اﻧﺼﺮاف ﻋﻮدت ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

ﺷﺮاﯾﻂ عمومی ﺑﺨﺸﻨﺎﻣﻪ ﺧﻮدروﻫﺎی ﺳﻮاری برای ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎن ﻋﺎدی، طرح ﺟﻮانی ﺟﻤﻌﯿﺖ و ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺧﺎﻧﻮاده و ﻃﺮح ﺟﺎیگزینی ﺧﻮدروﻫﺎی ﻓﺮﺳﻮده

۱- ﻣﺤﺪودﯾﺖ کد ملی ﺑﺮای ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﻫﺎ اﻋﻤﺎل ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ (ﻫﺮ کد ملی ﺻﺮﻓﺎ ً ﻣﺠﺎز ﺑﻪ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﯾک دستگاه ﺧﻮدرو است.)

۲- امکان صلح (ﺧﺮﯾﺪ اﻧﺼﺮافی) در ﻗﺮارداد وﺟﻮد ﻧﺪارد و همچنین اﻧﺘﻘﺎل اﻣﺘﯿﺎز و ﺣﻘﻮق ﻧﺎشی از ﺧﺮﯾﺪ ﺧﻮدرو، ﺑﻪ اﺷﺨﺎص ﺛﺎﻟﺚ (حتی ﺑﻪ ﺻﻮرت وکالتی) و ﻧﯿﺰ ﻓﺮوش ﺣﻮاﻟﻪ ﺧﻮدرو بصورت وکالتی وﺟﻮد ﻧﺪارد.
۳- ﺷﻤﺎره کارت، ﺷﻤﺎره ﺣﺴﺎب ﺑﺎﻧکی و ﺷﻤﺎره ﺷﺒﺎ که در آﯾﻨﺪه وﺟﻮه ﺧﺮﯾﺪ ﺧﻮدرو از آن ﺑﻪ ﺣﺴﺎب ﺷﺮکت ﺧﻮدروﺳﺎز وارﯾﺰ می شود اﻟﺰاﻣﺎ ً ﺑﺎﯾﺪ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺑﻪ ﺷﺨﺺ متقاضی ﺑﺎﺷﺪ. در ﺻﻮرت درج اﻃﻼﻋﺎت ﻧﺎدرﺳﺖ، ﺗﻤﺎم ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ آن ﻣﺘﻮﺟﻪ متقاضی ﺛﺒﺖ نام کننده ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد.

۴- ﺷﻤﺎره ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮاه اﻋﻼم ﺷﺪه می بایست ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺑﻪ ﺷﺨﺺ متقاضی ﺑﺎﺷﺪ.

برای دریافت بخشنامه پیش فروش خودروهای سایپا ویژه عید سعید قربان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 145317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha