آغاز پرقدرت تیگارد در سال جدید؛ افتتاح ۲ نمایندگی جدید و حضور در نمایشگاه خودرو

تیگارد موتور که سال گذشته موفق به افزایش تولید خودرو تیگارد X۳۵ شده بود، استارت پرقدرتی در سال جدید زده است که انتظار می‌رود این روند تا پایان سال حفظ شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت سانیار موتور که خودرو تیگارد ایکس ۳۵ را در خط تولید دارد، با تولید تجمیعی ۱۲۰۹ دستگاه خودرو توانست رشد تولید ۲۰۶ درصدی را نسبت به سال ۱۴۰۱ برای خود رقم بزند که این افزایش تولید نشان از افزایش فروش خودرو تیگارد در سال گذشته داشت.

سانیار موتور که در سال جاری توسعه محصول و شبکه خدمات پس از فروش را در اولویت کاری این شرکت قرار داده است، استارت پرقدرتی را زده تا بتواند این مسیر روبه‌رشد را حفظ کند.

سانیار موتور از ابتدای سال جاری دست به افتتاح دو نمایندگی جدید و حضور در یکی از مهمترین نمایشگاه‌های خودرو کشور زده است.

تیگارد موتور

نخستین نمایندگی تیگارد در استان البرز و چند روز پس از آن افتتاح نمایندگی تیگارد در کرمانشاه، بخشی از فعالیت توسعه‌ای این شرکت در سال جاری بوده است.

تیگارد موتور

تیگارد همچنین حضور نسبتا مناسبی در یکی از مهمترین نمایشگاه خودرو کشور داشت و در همکاری با نمایندگی این شرکت، در نمایشگاه خودرو شیراز میزبان علاقمندان بود.

تیگارد در نمایشگاه خودرو شیراز با خودرو تیگارد ایکس ۳۵ و پیکاپ جدید این شرکت حاضر شد و توانست نظر بازدیدکنندگان را به سوی خود جلب کند.

با توجه به روند افزایشی تولید خودرو تیگارد در سال گذشته و برنامه‌های توسعه‌ای سانیار موتور، باید منتظر اخبار بیشتری از این شرکت در سال ۱۴۰۳ باشیم.

تیگارد
افتتاح نمایندگی تیگارد در کرج
کد خبر 145400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha