مدیرعامل گروه بهمن: اعتقادی به واردات اتوبوس نداریم

مدیرعامل گروه بهمن گفت که ما در این گروه خودروسازی، اعتقادی به واردات اتوبوس نداریم.

به گزارش پرشین خودرو، آیین رونمایی از اتوبوس ۱۲ متری برقی شهری و ۹ متری بین شهری با حضور مقامات شهری و مدیران صنعت حمل و نقل برگزار شد و مدیران گروه بهمن تاکید کردند زیرساخت‌های لازم برای داخلی‌سازی خودرو در گروه بهمن مهیاست.

محمد محمدی مدیرعامل گروه بهمن، در این رویداد با اشاره به پیشرفت‌های این گروه گفت: شرکت اسنا پس از پیوستن به گروه بهمن شاهد رشد تولید بوده است.

وی یادآور شد: در ابتدای پیوستن این شرکت به گروه بهمن، سالانه  ۶۰ دستگاه محصول در اسنا تولید می شد و اکنون این شرکت سالانه حدود ۷۰۰ دستگاه اتوبوس تولید دارد.

محمدی افزود: ما در گروه بهمن اعتقادی به واردات اتوبوس نداریم. ما ظرفیت افرایش خطوط تولید را داریم و تاکنون شرکت اسنا ۳۱ درصد ساخت داخلی اتوبوس ۱۲ متری انجام داده که این رقم تا انتهای سال به ۴۰ درصد می‌رسد.

مدیرعامل گروه بهمن اضافه کرد: شرکت اسنا بالغ بر یک هزار دستگاه اتوبوس به شبکه حمل و نقل کشور تحویل داده و بزرگترین شاسی سازی در ایران متعلق به گروه بهمن است.

جلیل هاشمی

اتوبوس های در تراز جهانی تولید می‌کنیم

جلیل هاشمی مدیرعامل شرکت اتوبوس‌سازی اسنا، نیز در این مراسم گفت: رونمایی امروز نقطه عطفی در تاریخ شرکت اسنا است. ادغام شرکت اسنا و مشارکت با گروه معظم بهمن اتفاق مبارکی بود که این شرکت را در مسیر بهبود و داخلی‌سازی قرار داد.

وی اضافه کرد: ما امروز ادعا داریم به کمک و همکاری تامین کنندگان و مدیران گروه بهمن محصولاتی را ارایه می کنیم که در سطح بین المللی است.

آیین رونمایی از اتوبوس ۱۲ متری برقی شهری و ۹ متری بین شهری ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ در هتل لاله تهران برگزار شد.

اتوبوس اسنا

اتوبوس 12 متری اسنا
اتوبوس 12 متری اسنا
اتوبوس 9 متری اسنا
اتوبوس 9 متری اسنا

کد خبر 145401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha