مدیرعامل سایپا مسیر داخلی سازی خودروهای سایپا را اعلام کرد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با بهره‌گیری از توان مهندسان این گروه و بهره‌گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان، روند داخلی‌سازی خودروهای سایپا را دنبال خواهیم کرد و در این زمینه دست همکاری با تمامی شرکت‌هایی که توان تولید قطعات زنجیره تأمین گروه سایپا را دارند، خواهیم فشرد.

به گزارش پرشین خودرو، جواد توسلی مهر، با بیان این مطلب اظهار داشت: تمام توان خود را برای گسترش استفاده از محصولات و قطعات تولید داخل در گروه خودروسازی سایپا به کار خواهیم بست.

وی با بیان اینکه توانمندی و خلاقیت بسیار خوبی در مجموعه قطعه‌سازی کشور ایجاد شده است، گفت: خوشحالیم که گروه سایپا می‌تواند عرصه بسیار مناسبی برای فعالیت و حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر تولیدکنندگان در مسیر ساخت داخل باشد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه با افزایش داخلی‌سازی محصولات، تلاش داریم که کیفیت محصولات تولیدی خود را مطلوب تر کرده تا باعث افزایش رضایت‌مندی مشتریان شود، تصریح کرد: در تلاشیم که مشکلات موجود در تولید را با همت و تلاش همه زنجیره تأمین و کارکنان گروه سایپا برطرف کنیم و قطعاً در روزهای پیش رو وضعیت تولید در کشور بهتر خواهد شد.

توسلی مهر اضافه کرد: با بهره‌گیری از توان مهندسان گروه سایپا و بهره‌گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان، روند داخلی‌سازی محصولات را دنبال خواهیم کرد و در این زمینه دست همکاری با تمامی شرکت‌هایی که توان تولید قطعات زنجیره تأمین گروه سایپا را دارند خواهیم فشرد.

کد خبر 145411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha