کد خبر 145453
۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
بالاخره کرایه تاکسی‌های برقی چقدر است!؟

رئیس شورای شهر تهران با توجه به عدم تصمیم گیری در خصوص نرخ تاکسی‌های برقی گفت: رانندگان تاکسی‌های برقی موظف هستند نرخ کرایه‌های خود را همانند تاکسی‌های معمولی دریافت کنند.

به گزارش پرشین خودرو، مهدی چمران با تاکید بر اینکه تاکنون برای تاکسی های برقی نرخی از سوی شورا تعیین نشده است، تصریح کرد: تعیین نرخ تاکسی های برقی به سازمان تاکسیرانی واگذار شده است البته شورای شهر از مدیرعامل این سازمان خواسته است که فعلا افزایش کرایه‌ای برای تاکسی‌های برقی پیش‌بینی نشود.

وی در همین ارتباط تاکید کرد: نرخ تاکسی های برقی تا زمان تصمیم گیری نرخ های جدید همانند نرخ کرایه تاکسی های معمولی خواهد بود.

رئیس شورای شهر تهران همچنین به موضوع ورود واگن‌ها و اتوبوس‌های چینی به پایتخت اشاره کرد و گفت: امیدواریم بنا بر بازه زمانی تعیین شده شاهد ورود این دستگاه‌ها باشیم و تاخیری در این زمان صورت نگیرد و حتی زودتر از زمان اعلام شده شاهد پیوستن واگن های مترو و اتوبوس های چینی به ناوگان حمل و نقل پایتحت باشیم.

چمران افزود: البته اخیرا تیمی از کارشناسان مترو سفری به چین را داشتند و نخستین رام از قطارهای چینی ساخته شده که مورد تایید کارشناسان مترو قرار گرفته وارد می شود و روند توسعه واگن‌های مترو تسریع خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران همچنین به منظور تسهیل در حمل  نقل از احداث یک خط تراموا در پایتخت خبر داد و گفت: این خط قرار است به صورت آزمایشی و نمایشی در تهران مشغول به کار شود و همانطور که پیش از این گفته شده بود چرخ‌های آن به صورت لاستیکی خواهد بود. همچنین یک رام قطار در قالب تراموا قرار است به صورت رایگان از شرکت چینی به شهرداری تهران تحویل داده شود.

کد خبر 145453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha