پروژه آپشنال سازی خودرو لاماری مشتریان آغاز شد (+آپشن ها)

شرکت آرین پارس موتور از آغاز پروژه آپشنال سازی خودرو لاماری ایما و نصب آپشن‌هایی مانند کیک سنسور و دوربین ۳۶۰ درجه بدون ابطال گارانتی خودرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خودرو لاماری ایما از خودروهایی بود که به محض ورود به بازار و آغاز فروش توانست نظر طیف متنوعی از خریداران خودرو را به سوی خود جلب کند.

موفقیت لاماری ایما در کسب نظر خریداران خودرو و تبدیل شدن به خودرویی مهم در سگمنت کراس اوورهای ایران به لطف طراحی خاص این خودرو اتفاق افتاد اما با وجود تقاضای زیاد برای لاماری، انتقاداتی هم به این خودرو به خصوص در بخش آپشن وارد بود.

آرین پارس موتور با درک صحیح این انتقادات، پروژه‌ای را در این شرکت کلید زد که به لاماری ایما ایکس معروف شد اما این پروژه به دلایلی جای خود را به خودرو لاماری ایما هیبرید داد.

با این وجود آرین پارس موتور متوقف نشد و پروژه‌ای جدید با عنوان آپشنال سازی لاماری ایما استارت زده است که می‌تواند بخش بزرگی از انتظارات مشتریان لاماری را رفع کند.

لاماری

آرین پارس موتور در پروژه آپشنال سازی لاماری ایما، سه آپشن کاربردی برای لاماری در نظر گرفته که بدون ابطال گارانتی این خودرو، به زودی قابل سفارش گذاری خواهد شد.

مشتریان لاماری ایما در این پروژه می‌توانند بادی کیت لاماری را سفارش دهند که نقش پررنگی در زیبایی ظاهر و اسپرت شدن خودرو ایفا می‌کند.

بخش جذاب‌تر که درخواست اصلی مالکان لاماری ایما بود، دوربین ۳۶۰ درجه است که امکان نصب آن در این شرکت فراهم شده است.

کیک سنسور یا همان باز کردن درب صندوق با پا نیز آخرین آپشن لاماری ایما در پروژه جدید آرین پارس موتور است.

نکته قابل توجه اینجاست که نصب آپشن لاماری ایما به صورت شرکتی انجام می‌شود و به گارانتی خودرو آسیبی وارد نخواهد کرد.

علاقمندان برای نصب آپشن لاماری ایما می‌توانند پس از اعلام رسمی از سوی شرکت آرین پارس موتور؛ به دفتر مرکزی لاماری یا نمایندگی‌های استاندارد لاماری در سراسر کشور مراجعه و نسبت به نصب آپشن لاماری ایما اقدام کنند.

کد خبر 145468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha