با ۷۰۰ میلیون تومان کراس اوور کرمان موتور را قسطی بخرید (+جدول فروش)

شرکت کرمان موتور از فروش کراس اوور جک اس۳ با پیش پرداخت ۷۰۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، فروش نقد و اقساط خودرو جک اس۳ اتوماتیک با قیمت مصوب ۹۳۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بصورت نقد و اقساط از روز ۱۶ تیرماه ۱۴۰۳ و بصورت اینترنتی در آدرس https://customer.kermanmotor.ir آغاز خواهد شد.

براساس این گزارش، فروش اقساطی خودرو جک اس۳ اتوماتیک بصورت ۱۸ و ۲۴ ماهه و با پیش پرداخت ۷۰۰ میلیون تومانی انجام می شود. مبالغ پرداختی در فروش ۱۸ ماهه ۶ قسط ۴۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی، و در فروش ۲۴ ماهه ۸ قسط ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی خواهد بود.

مدل خودرو اس۳ در این فروش ۱۴۰۳ می باشد و در فروش اقساطی، سند خودرو تا تسویه نهایی در رهن شرکت کرمان موتور باقی خواهد ماند.

زمان تحویل این خودروها ۹۰ روز کاری اعلام شده است و رنگ های قابل سفارش در این طرح فروش، سفید، مشکی و خاکستری طوسی روشن متالیک می باشد.

اقساط بصورت هر سه ماه یک چک محاسبه شده است و تاریخ اولین چک ۱۵ دی ماه ۱۴۰۳ می باشد.

شرایط فروش اس3

در خودرو جک اس۳ ترکیب موتور خودرو با سیستم انتقال قدرت پیشرفته و مصرف سوخت پایین همان چیزی است که از رانندگی انتظار دارید.

این کراس اوور کرمان موتور از یک موتور ۱.۵ لیتری بنزینی بهره می برد که دارای حداکثر قدرت ۱۰۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر می باشد.

جک اس۳ به گیربکس اتوماتیک CVT مجهز می باشد و  این گیربکس عملکردی مناسبی دارد و آسودگی را در ترافیک های شهری برایتان به ارمغان می آورد.

صندلی ها با روکش چرمی، فرمان برقی با پوشش چرمی و قابلیت تنظیم غربیلک در دو جهت، کروز کنترل، چراغ ها مجهز به اتولایت و سیستم مشایعت تا درب منزل و سانروف در جک اس۳ تعبیه و پیاده شده است.

جک اس۳، دارای رینگ ۱۶ اینچی از جنس آلومینیومی، چراغ های جلو و عقب مجهز به مه شکن و دارای چراغ روشنایی روز است.

در ادامه مشخصات فنی، و تجهیزات و امکانات خودرو جک اس۳ را با یکدیگر مرور می کنیم:

مشخصات فنی اس3

تجهیزات و امکانات اس3

کد خبر 145484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha