اصفهان، میزبان هفتمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت می شود (+زمان)

محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در مردادماه ۱۴۰۳، میزبان هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل عمومی و ترانزیت خواهد بود.

به گزارش پرشین خودرو، حمل و نقل و ترانزیت یکی از اصلی‌ترین راهکارهای حمل و جابجایی بار برای فعالیت روتین صنایع کشور محسوب می شود که به صورت مستقیم با امنیت غذایی، اقتصادی و اجتماعی مرتبط است و هر مانعی در مسیر آن، امنیت ملی کشور را به خطر می‌اندازد.

براساس این گزارش، تعدادی از خودروسازان تجاری کشور برای حضور در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و ترانزیت اصفهان اعلام آمادگی کرده اند و امید می رود که نمایشگاه مذکور با بیشترین مشارکت و به بهترین شکل ممکن اجرا و برگزار شود.

این گزارش می افزاید شرکت های خودروسازی، خدماتی و سازمان های ارائه دهنده خدمات حمل و نقل و ترانزیت و ... در نمایشگاه مذکور آخرین دستاوردهای خود را در معرض نمایش عمومی خواهند گذاشت تا ضمن معرفی توانمندی های فعلی و پیش رو، شاهد همکاری های متقابل به منظور توسعه روز افزون کشور در این بخش باشیم.

همزمان با برپایی هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل عمومی و ترانزیت، شاهد برپایی سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در مردادماه امسال و در شهر اصفهان خواهیم بود.

مدیریت شهری که حوزه خدمات شهری را نیز در برمی‌گیرد از الزامات و پیش نیازهای اصلی زندگی در جوامع بزرگ است که اصلی‌ترین بخش آن نظافت معابر شهری، حمل مکانیزه زباله و حفظ و نگهداری شهر و انجام صحیح این وظایف نیازمند ابزارهای مدرن و کارآمد است.

این نمایشگاه ها قرار است با حضور مقامات کشوری و استانی افتتاح شود و همزمان با حضور مسئولان و متولیان امر شاهد برخی توافقات و امضای قرارداد به منظور استفاده مطلوب از تولیدات شرکت های حاضر در حوزه حمل و نقل و ترانزیت و خدمات شهری در استان اصفهان و دیگر شهرهای کشور خواهیم بود.

هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل عمومی و ترانزیت، و سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری از ۱۷ تا ۲۰ مردادماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵ تا ۲۱، میزبان علاقمندان و فعالان این بخش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان خواهد بود.

پوستر هفتمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت

کد خبر 145504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha