۲ خودرو وارداتی جتا از سوی ماموت خودرو برای فروش آمد (+قیمت و شرایط فروش)

شرکت ماموت خودرو از عرضه عمومی دو خودرو وارداتی جتا در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، تمام افراد واجد شرایط در ماده ۴ دستورالعمل تنظیم بازار خودرو سواری (مصوبه جلسه ۵۴۳ شورای رقابت) می‌ توانند، از روز سه‌شنبه مورخ  ۱۹ /۰۴/ ۱۴۰۳ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز یکشنبه ۲۴ /۰۴/ ۱۴۰۳ ثبت‌نام خود را برای خرید خودروهای وارداتی ماموت خودرو در سامانه عرضه خودروهای وارداتی انجام دهند.

متقاضیان باید از تاریخ دوشنبه ۱۸ /۰۴/ ۱۴۰۳ تا ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه ۲۳ /۰۴/ ۱۴۰۳ یکی از حساب‌های خود را فقط نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو وارداتی وکالتی و مبلغ ۵ میلیارد ریال مسدود کنند.

آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و در سامانه عرضه خودروی وارداتی اولویت دارند تنها در این عرضه اولویت ایشان حفظ و در صورت عدم انتخاب اولویت های خود از سامانه حذف می شوند و در عرضه های آتی همانند سایر متقاضیان بر اساس شرایط اعلامی باید اقدام کنند.

براساس این گزارش، دو خودرو وارداتی جتا VS۷ و جتا VS۵ از سوی شرکت ماموت خودرو در این مرحله به فروش می رسد.

قیمت خودرو جتا VS۷ مبلغ ۲۰ میلیارد و ۷۶۴ میلیون ریال و قیمت جتا VS۵ نیز ۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بصورت علی الحساب اعلام شده است. این قیمت ها در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ... به قیمت‌های فوق اضافه می‌ شود که واردکنندگان با رعایت آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می توانند نسبت به دریافت آن اقدام کرده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام کنند.

جتا VS7

مشخصات فنی خودرو جتا VS۷

در خودرو جتا VS۷، موتور ۱.۴ لیتر توربوشارژ فولکس واگن با کد EA۲۱۱، در کنار مصرف سوخت مناسب، ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور را ارائه می‌دهد. این قدرت از طریق یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT ساخت شرکت Aisin به چرخ‌های جلوی خودرو منتقل می‌شود.

جتا VS۷ روی پلتفرم MQB فولکس واگن توسعه یافته که خودروهایی نظیر سئات تاراکو، فولکس واگن تیگوآن و اشکودا کودیاک نیز با همان پلتفرم از جمله خودروهای شناخته شده در بازار است.

جتا VS۷ از نظر اندازه با فولکس تیگوان در یک رده قرار می‌گیرد. جتا وی اس ۷ در دسته کراس اوورهای خانوادگی قرار گرفته و از این رو می‌تواند با خودروهای مانند فیدلیتی پرایم، فیدلیتی پرستیژ، مکث تیارا و فونیکس تیگو ۸ پرو در بازار ایران رقابت کند.

از جمله امکانات این کراس اوور خانوادگی باید به شش کیسه هوا، سیستم ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم کنترل پایداری، اتوهلد، ترمز پارک برقی، کمکی حرکت در سربالایی، نمایشگر ۱۰ اینچی مالتی مدیا، سنسور نور و باران، سیستم تهویه مطبوع دو کاناله، دوربین ۳۶۰ درجه، سانروف پانوراما، سنسورهای پارک جلو و عقب، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، شارژ بدون سیم تلفن همراه، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی‌های جلو و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد.

برای دریافت بروشور مشخصات جتا VS۷ اینجا کلیک کنید.

جتا VS5

مشخصات فنی خودرو جتا VS۵

جتا VS۵ از نظر ظاهری تفاوت چندانی با جتا VS۷ نداشته و از همان خط طراحی بهره‌مند شده است. اگر از بخش جلوپنجره و چراغ‌های این خودرو صرف‌نظر کنیم کاملا طراحی سئات آتکا به چشم می‌خورد. در نمای جلوی این خودروی کراس اوور چراغ‌های اصلی به صورت یک تکه با خطوط تند و تیز طراحی شده که متصل به جلوپنجره کهکشانی این خودرو هستند. 

در نمای عقب این کراس اوور جذاب نیز همچنان مانند بخش جلوی آن شاهد یک طراحی خشن و زیبا هستیم. چراغ‌های عقب نسبتا کشیده و چشم نواز طراحی شده که تا نیمه‌های درب صندوق ادامه یافته‌اند که نسبت به جتا VS۷ کمی کوچک‌تر است. درب صندوق هم با خطوط و زوایای تیز شکل گرفته و میان خود محل نصب پلاک را جای داده است. بر روی سپر عقب نیز یک چراغ شبرنگ سراسری، یک دیفیوزر بزرگ کرومی و دو شبه خروجی اگزوز طراحی شده است. 

جتا VS۵ در بخش فنی تفاوتی با جتا VS۷ ندارد. این خودرو نیز از تکنولوژی‌های فولکس واگن بهره مند شده که یک نکته مثبت برای آن محسوب می‌شود. پیشرانه جتا وی اس ۵ از نوع ۴ سیلندر ۱.۴ لیتری توربوشارژ بوده که توانایی تولید ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور را داراست. این قدرت از طریق یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT ساخت شرکت Aisin به چرخ‌های جلوی خودرو منتقل می‌شود. 

امکانات جتا VS۵ نیز در سطح قابل قبولی بوده و از جمله آنها می‌توان به رینگ‌های آلومینیومی، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم ترمز ABS و EBD ، سیستم کمکی ترمز، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم ترمز اضطراری، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سنسور نور و باران، دی لایت، مانیتور، شش عدد ایربگ و پاور ویندوز اشاره کرد.

برای دریافت بروشور مشخصات جتا VS۵ اینجا کلیک کنید.

کد خبر 145547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha