آغاز فروش ام جی ۵ و ام جی GT در سامانه خودروهای وارداتی

فروش خودروهای ام جی در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی آغاز شد. در به روز رسانی جدید وبسایت سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، فردا موتورز به عنوان نماینده رسمی محصولات MG در ایران، دو مدل ام جی ۵ و ام جی GT‌ را برای فروش عرضه کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، در دور جدید فروش خودروهای وارداتی، برای اولین بار، شاهد عرضه محصولات ام جی هستیم تا به این ترتیب، پای این برند با سابقه اروپایی، بعد از چند سال بار دیگر به بازار ایران باز شود. فردا موتورز به عنوان نماینده MG‌ در ایران، دو خودرو MG۵ و MG GT‌ را در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی عرضه کرده است.

این مرحله از فروش محصولات MG، ویژه ثبت نام کنندگان در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی است و از ۱۹ تیر ماه آغاز شده و تا ۲۴ این ماه  ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند به وبسایت Saleauto.ir مراجعه کرده و خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند.

قیمت محصولات ام جی در سامانه یکپارچه به صورت علی‌الحساب درج شده است و پس از اعلام نهایی توسط سازمان حمایت،‌ قیمت خودروها به‌روزرسانی خواهد شد. با توجه به علاقه عمومی به محصولات MG‌ در ایران، پیش‌بینی می‌شود استقبال مناسبی از این دور فروش به عمل بیاید و احتمالا شاهد تکمیل ظرفیت در ساعت اولیه باشیم.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات ام جی در ایران، می‌توانید به وبسایت رسمی ام جی در ایران مراجعه کنید.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، به‌ زودی فروش MG۴ به عنوان محصول برقی MG‌ در ایران نیز، آغاز خواهد شد. این خودرو به‌ عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات برقی در بازار اروپا، ‌شانس زیادی برای موفقیت در کشورمان را دارد و در آینده نزدیک، این خودرو جذاب را در خیابان های ایران خواهیم دید.

مشخصات فنی ام جی GT

ام جی GT که توسط فردا موتور وارد کشور شده است به یک موتور ۴ سیلندر توربوشارژ با حجم ۱.۵ لیتر و گیربکس اتوماتیک دوکلاچه ۷ سرعته مجهز است. خروجی این پیشرانه و گیربکس، ۱۷۳ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر به محور جلو خودرو منتقل می‌کند. شتاب صفر تا صد ام جی ۸.۵ ثانیه ثبت شده است.

ام جی GT

از امکانات ایمنی و رفاهی ام جی GT نیز می‌توان به صندلی برقی راننده، تهویه اتوماتیک، پاکسازی هوای کابین، فرمان کمکی برقی، دنده پشت فرمان، جلو آمپر دیجیتال، سنسور نور، سنسور باران، استارت دکمه‌ای، تنظیم حالت رانندگی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سانروف برقی، کروز کنترل همراه با محدودکننده سرعت اشاره کرد.

قیمت ام جی GT

قیمت خودرو ام جی GT از سوی فردا موتورز به صورت علی الحساب، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

مشخصات فنی ام جی ۵

ام‌جی ۵ با پیشرانه ۱.۵ لیتری می‌تواند ۱۱۸ اسب‌بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌های جلو منتقل کند. گیربکس ام جی ۵ نیز از نوع هشت سرعته CVT ساخت آیسین است.

ام جی5

ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، سیستم پایش فشار باد تایر (TPMS)، ایربگ راننده، سرنشین، جانبی و پرده ای، صندلی ایزوفیکس، دوربین ۳۶۰، سانروف، کروز کنترل، استارت دکمه ای، ورود بدون کلید، کامپیوتر سفری، مولتی مدیا ۱۰ اینچی، فرمان کمکی برقی، تریم داخی چرم، صندلی راننده برقی ۶ جهته و صندلی شاگرد برقی بخشی از امکانات رفاهی و ایمنی خودرو ام جی ۵ فردا موتور محسوب می‌شود.

قیمت ام جی۵

قیمت ام جی ۵ به صورت علی الحساب یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

ام جی 5

تبصره مهم:

قیمت علی‌الحساب اعلام شده، قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ... در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد. واردکنندگان می توانند پس از فراخوان اولیه و با دریافت ۵۰ درصد قیمت علی الحساب نسبت به انعقاد قرارداد با متقاضی اقدام کنند.

کد خبر 145550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha