شاهین پلاس اتوماتیک برای مردم و نمایندگی های سایپا معرفی شد (+قیمت و کاتالوگ رسمی)

در آستانه فروش شاهین پلاس اتوماتیک، این خودرو جدید برای مردم و نمایندگی های شرکت سایپا معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شاهین پلاس اتوماتیک به قوای محرکه جدید مجهز شده و با استفاده از فناوری های مکانیکی، موجب افزایش کارایی موتور و بهبود عملکرد آن شده و تجربه جدیدی از رانندگی راحت را فراهم می‌کند.

خودرو شاهین پلاس اتوماتیک سایپا از نظر سطح استـاندارد به‌ روز بوده و از نظر امکانات ایمنی و رفاهی نیز در سطح بالا و قابل قبولی قرار دارد. این خودرو دارای گیربکس اتوماتیک AT بوده و به‌ زودی به بازار عرضه خواهد شد.

پیشرانه خودرو شاهین پلاس اتوماتیک

سیستم انتقال قدرت - گیربکس پیشرانه خودرو قلب و رکن اصلی هر خودرو محسوب می شود و شاهین پلاس اتوماتیک نیز به یک پیشرانه با استهلاک کمتر مجهز شده است. این پیشرانه ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپ (۱۶ME)، تنفس طبیعی بوده که ۱۱۱ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۷.۲ در هر ۱۰۰ کیلومتر بوده و سطح استاندارد آلایندگی آن نیز یورو ۵ است.

شاهین پلاس

لذت تعویض خودکار دنده ها در رانندگی، از مهمترین عواملی است که رانندگان را به سمت خرید خودروهای اتوماتیک متمایل می کند. به همین دلیل در بخش انتقال قدرت خودرو شاهین پلاس اتوماتیک، از یک گیربکس ۶ سرعته خودکار (AT) استفاده شده که قدرت و گشتاور را به دیفرانسیل جلو خودرو انتقال می دهد.

از مزایای گیربکس اتوماتیک می توان به راحتی در رانندگی، عملکرد صاف و بدون شوک، و تغییر دنده‌های خودکار اشاره کرد.

امکانات رفاهی شاهین پلاس اتوماتیک

صندلی برقی خودرو از جمله آپشن های بی نظیر خودرو است که راننده می تواند با قابلیت تنظیم صندلی در جهت های مختلف، از راحتی و تنظیم دقیق صندلی خود لذت ببرد.

خودرو شاهین پلاس اتوماتیک مجهز به صندلی برقی راننده در ۶ جهت است. همچنین صندلی های جلو این خودرو مجهز به گرمکن شده است.

شاهین پلاس

تریم دو رنگ کرم و مشکی، قطعات هیدروگرافی طرح چوب، نمایشگر اندرویدی ۱۰ اینچ، ست کامل دکمه های کنترلی روی فرمان و قاب های BLACK JET دستگیره های داخلی، فرمان و دریچه های هوا و قاب دور نمایشگر از جمله تجهیزات داخلی و اختصاصی این خودرو است.

شاهین پلاس

یکی از لوازم جانبی خودرو که موجب زیبایی بهتر ظاهر داخلی خودرو می‌شود، روکش های صندلی است.

طرح تودوزی چرم صندلی ها با دوخت درشت و رنگ متفاوت، جلوه ویژه ای را برای فضای داخلی این خودرو نمایان کرده است.

شاهین پلاس

در نمای بیرونی شاهین پلاس اتوماتیک، آنتن کوسه ای و قطعات کرومی از جمله گارنیش عقب، دستگیره ها و زه دور جلو پنجره، زیبایی این خودرو را دو چندان نموده و جلوه ویژه ای به ظاهر بیرونی خودرو داده است.

امکانات ایمنی شاهین پلاس اتوماتیک

کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، سیستم کنترل کشش، سانروف، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، سنسور نور، آینه های جانبی تاشوبرقی به همراه گرمکن، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، دوربین و سنسور پارک عقب، دی لایت و چراغ های همراهی کننده از جمله سایر امکانات این خودرو است.

شاهین پلاس

یادآور می شود که قیمت فروش پایه(خالص سهم کارخانه) خودرو شاهین پلاس اتوماتیک ۶۳۸ میلیون و ۳۱۴ هزار و ۱۷۸ تومان اعلام شده اما قیمت مصرف کننده این خودرو هنوز اعلام نشده است و به زودی شاهد عرضه این خودرو به بازار خواهیم بود.

برای دریافت کاتالوگ رسمی خودرو شاهین پلاس اتوماتیک می‌توانید اینجا کلیک کنید.

کاتالوگ شاهین پلاس اتوماتیک
کاتالوگ خودرو شاهین پلاس اتوماتیک

کد خبر 145771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha