قیمت نهایی ۳ خودرو وارداتی گروه بهمن مشخص شد (+اسامی خودروها و مشخصات)

قیمت نهایی سه خودرو وارداتی گروه بهمن برای عرضه در شهریورماه ۱۴۰۳ مشخص و اعلام شد.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت بی ام کارز(زیرمجموعه گروه بهمن) قیمت نهایی خودروهای سانگ یانگ کوراندو و هاوال H۶ را با احتساب تمام هزینه های جانبی برای عرضه در شهریورماه ۱۴۰۳ اعلام کرد.

براساس این گزارش، خودرو کوراندو تک دیفرانسیل به قیمت ۲ میلیارد و ۵۳۴ میلیون تومان، کوراندو دو دیفرانسیل به قیمت ۲ میلیارد و ۵۵۹ میلیون تومان و هاوال H۶ با قیمت ۲ میلیارد و ۱۴۴ میلیون تومان برای مصرف کننده نهایی قیمت گذاری شده است.

هاوال H6

هاوال H۶

هاوال اچ۶ هیبریدی یک خودروی برقی-بنزینی است که از یک موتور ۱۵۰۰سی.سی بهره می‌برد که موتور بنزینی آن قدرتی معادل ۱۴۷.۵ اسب بخار و موتور برقی آن معادل ۱۷۴ اسب بخار نیرو تولید می‌کند.

همچنین هاوال H۶ به دلیل بهره‌مندی از تعویض دنده الکترونیکی، گرم‌کن صندلی راننده و سرنشین جلو، کیسه هوای راننده، سرنشین جلو و جانبی و پرده‌ای جزو خودروهای ایمن شناخته می‌شود.

هاوال هیبریدی H۶ با بکارگیری انواع رادارهای روز دنیا خودروی مدرنی محسوب می‌شود؛ رادار کمکی در ترافیک، رادار تشخیص نقطه کور، رادار کروز یکپارچه، رادار تشخیص خطوط و حفظ حرکت خودرو در لاین حرکت، سیستم تشخیص عابر پیاده و بکارگیری ترمز اضطراری تنها بخشی از امکانات فناورانه این خودرو است.

پیش از این گروه بهمن هاوال H۲ را به ایران معرفی کرده بود؛ این محصول در زمان ورود به ایران به سرعت جایگاه خوبی در بازار پیدا کرد و توانست نظر دوست‌داران خودرو را به خود جلب کند.

برای دریافت کاتالوگ خودرو هاوال H۶ هیبریدی اینجا کلیک کنید.

کوراندو

کوراندو

کوراندو مجهز به یک پیشرانه ۱۵۰۰ سی سی توربوشارژ با حداکثر توان خروجی ۱۶۳ اسب‌بخار می‌باشد و محور جلوی این خودرو گشتاور ۲۸۰ نیوتن‌متر را به کمک یک گیربکس ۶ سرعته AT دریافت می‌کند. کوراندو به واسطه سیستم‌های هشداری LDW ،BSD و عملگرهایی چون LKA ،ACC و AEB دارای سطحی از ADAS نیز می‌باشد.

از تجهیزات ایمنی این خودرو می‌توان به کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، کیسه هوای جانبی و کیسه هوای پرده‌ای، کنترل پایداری الکتریکی خودرو (ESP)، ترمز پارک برقی (EPB)، سیستم توقف خودکار (Auto Hold) و سیستم تشخیص مانع ( سنسور پارک عقب و جلو) اشاره کرد.

برای دریافت کاتالوگ خودرو کوراندو اینجا کلیک کنید.

کد خبر 145777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha