متقاضیان خودروهای وارداتی هاوال و کوراندو بخوانند (+قیمت خودروهای وارداتی بی ام کارز)

شرکت بی‌ام کارز BM CARS، زمان تکمیل وجه خودروهای وارداتی این شرکت ویژه متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در قالب فروش فوق‌العاده را اعلام کرد.

بر اساس اعلامیه شرکت بی‌ام کارز، امکان تکمیل وجه متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی با توجه به اولویت‌بندی اعلام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت فراهم شده است.

متقاضیان خودروهای وارداتی بی‌ام کارز می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز پنج‌شنبه ۵ مهرماه تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۱۲ مهرماه نسبت به واریز وجه به صورت آنلاین اقدام کنند.

براساس بخشنامه تکمیل وجه خودروهای وارداتی بی‌ام کارز، قیمت مصرف کننده خودروهای بستیون T۷۷، کوراندو ۲WD، کوراندو AWD، و هاوال H۶-HEV اعلام شده است.

قیمت خودرو بستیون T۷۷ با رنگ سفید، نقره‌ای و مشکی با تریم مشکی و قهوه‌ای بژ و مدل ۲۰۲۳، مبلغ ۲ میلیارد و ۱۵۲ میلیون و ۹۳۹ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت خودرو کوراندو ۲WD در رنگ مشکی و خاکستری و تریم مشکی و خاکستری مدل ۲۰۲۳ با رینگ ۱۸ اینچی، ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

خودرو کوراندو AWD با رنگ مشکی و آبی با تریم مشکی و مدل ۲۰۲۳ مجهز به رینگ ۱۸ اینچی نیز مبلغ ۲ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در نهایت خودرو هاوال H۶-HEV با رنگ مشکی و خاکستری و تریم دو رنگ مشکی-خاکستری و قرمز-مشکی مدل ۲۰۲۴ با رینگ ۱۹ اینچی آلومینیوم هم ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان تعیین نرخ شده است.

بی ام کارز

زمان تحویل خودروها نیز هفته چهارم بهمن ماه سال جاری اعلام شده است.

نکته مهم در این بخشنامه، تعیین رنگ محصول است که براساس ظرفیت، اولویت درخواست و واریز وجه توسط متقاضیان اختصاص داده می‌شود.

بی ام کارز یک امتیاز ویژه نیز برای متقاضیان خودروهای وارداتی این شرکت در نظر گرفته است که می‌توانند در زمان ثبت نام و تکمیل وجه نسبت به خرید یکی از پوشش‌های بیمه بدنه خودرو اقدام کنند.

یادآور می‌شود، فرایند تکمیل وجه فقط به صورت آنلاین و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com/bmcars امکان‌پذیر است.

کد خبر 146065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha