خودروهای فرداموتورز با قیمت های تابستانی دوباره عرضه شد (+قیمت، شرایط فروش اقساطی و مشخصات فنی)

۴ خودرو فرداموتور به صورت اقساط ۱۲ تا ۲۴ ماهه با قیمت های تابستان ۱۴۰۳ به فروش می رود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، فرداموتورز فروش جدید محصولات این شرکت با قیمت شهریورماه ۱۴۰۳ آغاز کرده است. طرح فروش اقساطی خودروهای فرداموتورز که اقساط ۱۲ تا ۲۴ ماهه دارد شامل محصولات سوبا M۴، فردا T۵، فردا SX۵ و فردا B۵۱۱ می‌شود.

در ادامه این گزارش با ما همراه باشید تا نگاهی به جزئیات فروش و مشخصات فنی این خودروها داشته باشیم.

مشخات فنی سوبا M۴

سوبا M۴ فردا موتورز به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر ۴A۹۱ میتسوبیشی شنیانگ مجهز است که ۱۹۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) ساخت کمپانی مگنا گروه گتراک است و توان را به چرخ های جلوی M۴ می رساند. این خودرو وزن خالص نزدیک به ۱.۷ تن را دارد و می تواند با این قوای محرکه، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را در شرایط ایده آل در کمتر از ۱۱ ثانیه ثبت کند.

سوبا

از جمله امکانات سوبا M۴ می توان به ۱۰ کیسه ایمنی هوا، کروز کنترل با قابلیت ترمزگیری خودکار، تنظیم برقی صندلی راننده در ۱۰ جهت و صندلی سرنشین در چهار جهت، ماساژور صندلی راننده، گرمکن و سردکن صندلی های ردیف اول و دوم، سانروف پانورامیک، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه مجزا برای سرنشینان عقب، تابلوخوان مسیر، سیستم هشدار خروج از خط، حفظ خودرو بین خطوط، دوربین دید ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، سیستم کمکی پارک، هشدار برخورد از جلو، سنسور نور و باران، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد و … اشاره کرد.

جزئیات فروش سوبا M۴

خودرو سوبا M۴ در طرح فروش فرداموتورز با قیمت ۲ میلیارد و ۷۵ میلیون تومان و ۱۲ قسط ۸۲ میلیون و ۴۱۰ هزار تومانی و پیش پرداخت ۷۲۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومانی عرضه شده است و قیمت نهایی خودرو در طرح اقساطی برای مصرف کننده ۲ میلیارد و ۲۳۰ میلیون و ۴۵۸ هزار تومان می شود.

مشخصات فنی خودرو T۵

فردا موتور از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ ساخت میتسوبیشی بهره می‌برد. مشخصات فردا T۵ در بخش فنی به دیگر رقیبش از گروه بهمن یعنی فیدلیتی پرایم شباهت زیادی دارد. زیرا موتور این خودرو نیز حدود ۱۵۶ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که دقیقا مشابه توان پیشرانه فیدلیتی است.

فردا T5

نمایشگر لمسی ۱۲ اینچی، سامانه ورود و استارت بدون کلید، ریموت کنترل، سانروف برقی، صندلی برقی راننده با تنظیمات ۸ حالته، گرمکن برای صندلی‌های جلو، تهویه اتوماتیک دوکاناله همراه با سیستم تصفیه هوا، مسیریاب ماهواره‌ای، قابلیت اتصال وای فای، دوربین ثبت وقایع، دوربین عقب، سنسور پارک، ترمز پارک برقی، درب صندوق برقی با امکان تنظیم زاویه، چراغ مشایعت، چراغ نقطه کور و… بخشی از امکانات رفاهی و ایمنی خودرو فردا T۵ است.

جزئیات فروش خودرو فردا T۵

خودرو فردا T۵ در طرح فروش فرداموتورز با اقساط ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه قابل خریداری است. قیمت نقدی این خودرو ۱ میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان اعلام شده است و در ۱۲۰ روز کاری به خریداران تحویل داده می‌شود.

اقساط ماهانه این خودرو نیز مبلغی در حدود ۳۰، ۴۰ و ۵۵ میلیون تومان بسته به تعداد ماه‌های پرداخت خواهد بود. قیمت نهایی خودرو برای مصرف کننده در روش اقساطی بین ۱ میلیارد و ۴۹۹ میلیون تا ۱ میلیارد و ۶۳۱ میلیون تومان می شود.

مشخصات فنی خودرو فردا SX۵

خودرو فردا SX۵ به پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۲۳ اسب بخار و ۱۵۰ نیوتن‌متر گشتاور مجهز است. پیشرانه "SX۵" از سری موتور ۴A۹۲ کمپانی «میتسوبیشی» است که ساختار MIVEC در آن دیده می‌شود. توان این پیشرانه از طریق جعبه‌دنده اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلوی این کراس‌اوور منتقل می‌شود. وجه تمایز SX۵ و بسیاری از رقبا، داشتن نسل سوم جعبه‌دنده‌های CVT در ساختار فنی خود است که باعث می شود انتقال قدرت با سرعت و هوشمندی بیش‌تر به چرخ‌ها صورت پذیرد.

فردا SX5

فردا SX۵ به دو کیسه هوای SRS، ترمزهای دیسکی، سامانه ABS، EBD، BAS، سامانه کنترل پایداری ESP و پیشگیری از هرزگردی TCS، کنترل شروع حرکت در سربالایی، فرمان کمکی برقی، کروزکنترل، سنسور پایش فشار باد تایرها، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، سنسور نور، چراغ روزتاب، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، تریم داخلی چرم دورنگ، سانروف، تهویه الکتریکی، حالت رانندگی اسپرت و برفی جعبه‌دنده، تعویض دنده تیپ‌ترونیک و... مجهز است.

شرایط فروش فردا SX۵

خودرو فردا SX۵ را باید ارزان‌ترین خودرو کراس اوور فرداموتورز بدانیم که با قیمت ۱ میلیارد و ۵۵ میلیون تومانی و پیش پرداخت ۴۲۲ میلیونی قابل خرید است.

اقساط این خودرو در مدت ۱۸ ماه و ماهانه ۳۱ میلیون تومان تعیین شده است. که قیمت نهایی خودرو در فروش اقساطی مبلغ ۱ میلیارد و ۱۹۷ میلیون و ۵۱۸ هزار تومان خواهد شد.

مشخصات فنی خودرو فردا B۵۱۱

خودرو فردا B۵۱۱ از یک پیشرانه ۴ سیلندر تنفس طبیعی ۱.۵ لیتری بهره می‌برد. هرچند ظرفیت مخزن سوخت آن ۴۰ لیتر است اما مصرف سوخت ترکیبی ۶.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر آن را در دسته خودروهایی با مصرف سوخت بهینه و مقرون به‌صرفه قرار می‌دهد. علاوه بر این تنفس طبیعی بودن پیشرانه خودرو، خریدار آن را از دردسرهای احتمالی توربو شارژها و سوخت مصرفی در کشورمان مصون نگه می‌دارد.

فردا 511

پیشرانه سدان فردا موتورز ۱۰۶ اسب بخار قدرت و در نهایت ۱۳۵ نیوتن‌متر گشتاور دارد. این توان و گشتاور، با توجه به ابعاد و وزن فردا ۵۱۱ کاملا مناسب است و به‌راحتی می‌تواند پا به‌پای سایر خودروهای این کلاس حرکت کند. در ضمن باید در نظر داشته باشید که FMC ۵۱۱، استاندارد آلایندگی یورو ۵ دارد و فرداموتورز در انتخاب این خودرو دغدغه‌های محیط زیستی و هوای پاک را نیز در نظر داشته است.

انتقال قدرت موتور FMC۵۱۱ توسط یک گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک دو کلاچه انجام می‌شود. استفاده از گیربکس دو کلاچه تر (WDCT) هم عملکردی سریع به خودرو می‌بخشد و هم باعث بهینه‌تر شدن مصرف سوخت می‌شود. استفاده از این گیربکس، یک مزیت بزرگ برای فردا ۵۱۱ است به‌ویژه که بسیاری از رقبا در این کلاس با گیربکس CVT عرضه می‌شوند که عملکرد کندتری دارند.

سنسور باد تایر، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، اتصال بلوتوث، قابلیت نمایش صفحه تلفن ‌همراه بر روی نمایشگر خودرو، کنترل سیستم صوتی روی فرمان و نمایش دمای خارج خودرو، سیستم کنترل پایداری خودرو (ESP)، سیستم توزیع نیروی ترمز (EBD)، ترمز ضد قفل (ABS) بخشی از امکانات خودرو فردا B۵۱۱ است.

جزئیات فروش خودرو فردا B۵۱۱

سدان فردا B۵۱۱ نیز مانند خودرو فردا T۵ با اقساط متنوع ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه و قیمت ۸۹۵ میلیون تومان عرضه شده است. تحویل این خودرو در ۱۲۰ روز کاری و مبلغ اقساط نیز ۱۸، ۲۵ و ۳۴ میلیون تومان اعلام شده است. پیش پرداخت این خودرو مبلغ نیز بسته به تعداد ماه‌های انتخابی، مبلغ ۳۵۸ یا ۴۴۷ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. قیمت نهایی خودرو در روش فروش اقساطی برای مصرف کننده بین ۹۵۳ میلیون تومان تا ۱ میلیارد و ۳۸ میلیون تومان خواهد شد.

خودروهای فرداموتورز را قبل از خرید تست کنید

علاقمندان به خرید خودروهای FMC که قصد مقایسه این محصولات با خودروهای هم رده در بازار و انتخاب خودرو مناسب خود را دارند، می‌توانند به یکی از شعب مرکزی فردا موتورز واقع در خیابان شریعتی، پارک وی و کیلومتر ۸ جاده مخصوص تهران کرج مراجعه کرده و پس از تست و بررسی، خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این امکان ثبت نام و خرید خودرو با شرایط متنوع نقدی و اقساطی در محل شعب مرکزی فردا موتورز برای علاقمندان به خرید خودروهای FMC مهیا شده است.

در ادامه جزئیات بیشتر طرح فروش محصولات فردا موتورز را مشاهده‌ می‌کنید:

فرداموتورز

کد خبر 145879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha