کد خبر 145921
۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
رکورد جدید کوشاخودرو؛ ۲۹۳ کیا در کمتر از یک هفته!

شرکت کوشا خودرو با تحویل ۲۹۳ دستگاه خودرو کیا به خریداران، هفته‌ای پربار را پشت سرگذاشت.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت کوشا خودرو واردکننده و ارائه‌ دهنده خدمات پس از فروش کیا در ایران، با قدرت و به شکل منظم، روند تحویل خودروهای کیا به خریداران را ادامه می‌دهد. در همین راستا، این شرکت هفته گذشته ۲۹۳ دستگاه انواع خودروهای کیا شامل مدل‌های K۵، سلتوس، سونت و سراتو را به خریداران تحویل داده است.  

تحویل این تعداد خودرو از برند معتبر کیا به خریداران نشان از عملکرد قدرتمند و جدیت کوشا خودرو در عرصه واردات خودرو دارد.

سلتوس توربو

نکته مهم اینکه K۵ و سلتوس‌های تحویلی علاوه بر سری های اول، از سری جدید با پیشرانه قوی‌تر نیز بوده‌ است. سری اول سلتوس وارداتی کوشا خودرو، به پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با ۱۲۱ اسب بخار قدرت مجهز بود اما سری جدید با پیشرانه قوی‌تر ۱.۴ لیتری توربو GDI به خریداران تحویل داده شده است که ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۲ نیوتن متر گشتاور دارد.

کیا  k5 توربو

سدان K۵ هم که قبلاً با پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی به دست خریداران رسیده بود، حالا با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو GDI تحویل داده شده است. این پیشرانه هرچند حجم کمتری نسبت به نمونه قبلی دارد اما به لطف توربوشارژر و سیستم تزریق مستقیم سوخت، خروجی بالاتری برابر با ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۳ نیوتن متر گشتاور را ارائه می‌کند درحالی‌که این اعداد در موتور ۲ لیتری قبلی ۱۵۰ اسب بخار و ۱۹۶ نیوتن متر بود.

سراتو

در همین حال، سراتو با پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی ۱۵۰ اسب بخاری و سونت با پیشرانه ۱.۴ لیتری تنفس طبیعی ۱۱۴ اسب بخاری هم دو خودروی دیگری هستند که کوشا خودرو به خریداران تحویل داده است.

شرکت کوشا خودرو با فعالیت بیش از یک دهه گذشته در حوزه واردات خودرو به‌ عنوان عضو رسمی و فعال انجمن واردکنندگان خودرو کشور با واردات بیش از ۲۵ هزار دستگاه انواع خودروهای سواری و همچنین تأمین و توزیع قطعات اصلی کیا در سراسر کشور توانسته است سابقه قابل قبولی از خود در بازار ایران از خود به‌جای گذارد.

یادآور می شود که واحد امور مشتریان شرکت کوشاخودرو خدمات فروش و پس از فروش کیا در ایران، با شماره تلفن ۴۹۹۷۰۰۰۰-۰۲۱ آماده پاسخگویی به متقاضیان است.

کد خبر 145921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha