سایپا عزادار شد / درگذشت یکی از مدیران ارشد سایپا (+پیام تسلیت مدیرعامل)

به دنبال درگذشت یکی از اعضای هیات مدیره شرکت سایپا، این شرکت عزادار شد.

به گزارش پرشین خودرو، مهندس هرمز راضی کیوی عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا دار فانی را وداع گفت و به دیدار معبود خود شتافت.

مرحوم راضی بیش از ۳۰ سال سابقه خدمت در صنعت خودروسازی کشور داشت که فعالیت خود را از پایه کارشناسی در این صنعت شروع کرده و تا سطوح مدیریت ارشد رسیده بود.

آن مرحوم از مدیران خوشنام و پاکدست صنعت خودرو کشور بود که دارای تخصص در حوزه‌های مختلف این صنعت خصوصاً حوزه‌های کیفیت بود که پیش از انتصاب به عنوان عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به عنوان معاون کیفیت شرکت مگاموتور فعالیت می‌کرد.

مرحوم مهندس راضی، رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس بود که روحیه جهادی خود را حفظ و در طول مدت خدمت خود با روحیه بسیجی و حساسیت و دقت بالا، موضوعات تحت مسئولیت خود را پیگیری و به نتیجه مطلوب می‌رساند.

گروه خودروسازی سایپا این مصیبت را به خانواده محترم ایشان و تمامی همکاران تسلیت گفته، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماید.

پیام تسلیت مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

در پی درگذشت مهندس هرمز راضی کیوی عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، جواد توسلی مهر در پیامی این مصیبت را به خانواده آن مرحوم و همکاران گروه خودروسازی سایپا تسلیت گفت.

در پیام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

در کمال تأسف و تأثر گروه خودروسازی سایپا در سوگ یکی از همکاران با تجربه و خوشنام خود نشست.

مرحوم مهندس هرمز راضی کیوی، یکی از مدیران با تجربه و پاکدست صنعت خودرو بود که عمر با برکت خود را در خدمت به صنعت کشور سپری کرد.

اینجانب مصیبت درگذشت آن همکار عزیز سفر کرده را به خانواده محترم، وابستگان آن مرحوم و همکاران تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی خواستارم.

کد خبر 145948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha