وانت جدید زامیاد معرفی و رونمایی شد / مینی تراک واندر در راه بازار (+کاتالوگ رسمی)

همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، شرکت زامیاد از وانت جدید این شرکت با عنوان مینی تراک واندر رونمایی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، وانت جدید زامیاد در همکاری مشترک با فوتون تولید و عرضه می شود و در ادامه اطلاعات این مینی تراک با نام واندر را با یکدیگر مرور می کنیم:

مینی تراک واندر

مشخصات فنی مینی تراک واندر

مینی تراک واندر از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۵۰۰ سی سی حجم و قدرت ۱۱۲ اسب بخار با حداکثر ۱۴۷ نیوتن متر گشتاور بهره می برد.

حداکثر سرعت این خودرو ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است و استاندارد آلایندگی یورو۵ را پاس می کند.

سیستم انتقال قدرت در مینی تراک واندر متشکل از یک گیربکس ۵ سرعته دستی با سیستم حرکتی محور محرک عقب است و نسبت دیفرانسیل در این خودرو کار،  ۴.۷۸۸ می باشد.

سیستم ترمز در این خودرو برای محور جلو دیسکی و عقب کاسه ای می باشد. ترمز پارک نیز به صورت دستی تعبیه شده است. امکانات سیستم ترمز در مینی تراک واندر شامل ABS، EBD و ESC می باشد.

طول، عرض و ارتفاع مینی تراک واندر به ترتیب ۴۸۷۰، ۱۷۱۰ و ۱۹۸۰ میلی متر می باشد و فاصله بین محوری این خودرو ۳۰۸۰ میلی متر است.

وزن ناخالص وانت جدید زامیاد ۲۵۵۰ کیلوگرم، وزن خالص ۱۲۰۰ کیلوگرم، ظرفیت مجاز حمل بار ۱۳۵۰ کیلوگرم و ظرفیت حمل نفرات(صندلی) ۱+۱ نفر است.

سیستم تعلیق محور جلو مک فرسون/میل تعادل، و محور عقب فنر تخت/میل تعادل(آپشن) اعلام شده است.

ایربگ سرنشینان جلو، چراغ رانندگی در روز، سنسور نور، سیستم هشدار باز بودن کمربند، سیستم هشدار باز بودن درب، غربیلک فرمان مجهز به کلیدهای دسترسی با روکش چرمی، ریموت و قفل مرکزی، تنظیم برقی آینه جانبی با گرمکن آینه(آپشن)، صندلی با روکش پارچه، تنظیم گودی کمر صندلی راننده، سیستم تهویه مطبوع، نمایشگر LCD صفحه آمپر ۷ اینچی، سیستم مولتی مدیا مجهز به صفحه نمایش لمسی ۷ اینچ با پورت ورودی، دوربین دنده عقب(آپشن) و مه شکن جلو از جمله سایر تجهیزات در مینی تراک واندر می باشد.

کاتالوگ رسمی مینی تراک واندر در ادامه آمده است:

کاتالوگ مینی تراک واندر

کد خبر 145993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha