رتبه برتر کارشناسان فنی بهمن موتور در میان 30 کشور دوباره تکرار می‌شود!؟

المپیاد مهارتی و دانشی کارشناسان فنی بهمن موتور با حضور ۳۰ کارشناس در مرکز آموزش این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، المپیاد مهارتی کارشناسان فنی بهمن موتور که برای دومین سال برگزار می‌شود، میزبان ۳۰ کارشناس از سراسر کشور بود که در مرحله اول موفق به کسب امتیاز کافی در آزمون آنلاین کشوری شده بودند.

المپیاد گروه بهمن

این رقابت که بر اساس استاندارد شریک تجاری خارجی بهمن موتور تهیه و تدوین شده است و هدف از اجرای آن ارتقای کیفیت ارائه خدمات عاملیت‌های گروه بهمن به استانداردهای بین‌المللی است برای دومین سال به صورت کتبی برگزار شد و برندگان برای آزمون عملی راهی مرحله بعد می‌شوند.

المپیاد گروه بهمن

نفرات برتر آزمون کتبی و عملی بعد از تایید نتایج راهی کشور عمان می‌شوند تا در آزمون منطقه‌ای نمایندگی‌های برند جتور در غرب آسیا شرکت کنند.

المپیاد گروه بهمن

برترین نفرات مسابقه جتور در کشور عمان پس از اعلام نتایج راهی کشور چین می‌شوند تا در آزمون جهانی این برند شرکت کنند.

خودرویی که برای آزمون عملی و کتبی انتخاب شده است، خودروی فیدلیتی بود که کارشناسان باید در مرحله آزمون عملی نسبت به عیب‌یابی خودرو اقدام کنند.

المپیاد گروه بهمن

در المپیاد سال گذشته که در کشور چین برگزار شده بود، نمایندگان بهمن موتور در استان فارس موفق به کسب رتبه دوم در میان ۳۰ کشور شرکت کننده شدند.

در مرحله تیمی نیز خدمات پس از فروش گروه بهمن موفق به کسب رتبه نخست در میان کشورهایی از نقاط مختلف جهان شد.

المپیاد گروه بهمن

گروه بهمن هدف از برگزاری این رقابت را افزایش میزان توانمندی عاملیت‎‌ها و در نهایت جلب خشنودی و رضایت‌مندی مشتریان گروه بهمن اعلام کرده است.

کد خبر 146063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha