اکودا فعالیت جهانی جذب نیرو برای پروژه همکاری ECODA E۷ را آغاز کرد

اکودا فعالیت جهانی جذب نیرو برای پروژه "همکاری” ECODA E۷ را آغاز کرد و از نخبگان خلاق سراسر جهان دعوت کرد تا در این رویداد فناوری که تجلی گر رویاها و شور و اشتیاق ‌است، شرکت کنند.

به گزارش پرشین خودرو، ECODA، برنامه‌ای از پخش‌های زنده جهانی را برگزار خواهد کرد که در آن، شاون ژو مدیرعامل بین المللی ECODA، به تفسیر عمیق بینش‌های نوآورانه و فعالیت‌های همکاری مرتبط با این جذب، خواهد پرداخت و به‌طور رسمی این سفر خلاقانه را آغاز خواهد کرد.

از زمان تأسیس برند، ECODA اساس فلسفه ی "همکاری با کاربران" را پیش گرفته است. شاون ژو معتقد است که "نوآوری واقعی از طریق پیوند فرهنگ‌های گوناگون و متنوع شکل می‌گیرد." یک محصول عالی نه تنها از دیدگاه برند، بلکه از طریق خرد جمعی، ایده‌ها، اشتیاق و خلاقیت کاربران ساخته و متولد می‌شود. این یک سفر مشترک از همکاری است که در آن کاربران نقش کلیدی و حیاتی در شکل‌گیری و تکامل محصول ایفا می کنند.

از طریق پروژه ی همکاری ECODA E۷، اکودا از تمامی کاربران دعوت می‌کند تا هم به عنوان شرکت‌کننده و هم به عنوان بهره‌بردار در این فرآیند همکاری داشته باشند. ۷۰۰ مشاور همکاری محصول که از سراسر جهان جذب شده‌اند، ایده‌های خلاقانه  و دیدگاه های منحصر به فرد خود را در طراحی و توسعه ی آینده ECODA E۷ گنجانده و در شکل‌گیری چشم‌انداز جدید سفر، سهیم خواهند شد.

اکودا به‌طور مداوم در تلاش است تا نیازهای واقعی کاربران را شناسایی کرده و نقشه راه آینده ی حمل و نقل را بازطراحی و پیوندهای عمیق تری بین برند و جامعه ی خود ایجاد کند.

کد خبر 146073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha