اعلام دلیل لغو امتیاز ۸ نمایندگی کیا در شهرهای مختلف کشور / بیشترین خودروهای کیا در کدام شهرهای کشور تردد دارد؟

مدیر شبکه فروش و خدمات پس از فروش کوشاخودرو گفت: از ابتدا سال جاری به‌منظور تکریم مشتریان ۸ نماینده که همکاری کمتری با این مجموعه داشتند را لغو امتیاز کردیم اما به‌سرعت برنامه‌ریزی‌های مدونی را برای جایگزینی این تعداد در استان‌های اصلی کشور انجام دادیم.

به گزارش پرشین خودرو، بهروز صالحی، با بیان این مطلب اظهار داشت: از ابتدای حضور برند کیا در ایران، بیش از ۱۴۰ هزار دستگاه از محصولات این برند متشکل از برندهای سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۸ توسط اطلس خودرو، واردکنندگان خصوصی و همچنین شرکت کوشا خودرو انجام‌ شده و تعداد قابل‌توجه دیگری نیز از ابتدای از سرگیری واردات در دوره جدید شامل مدل‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ توسط کوشاخورو به بازار کشور آمده است.

وی افزود: تعداد خودروهای در حال تردد در هر استان شاخص اصلی برای افتتاح مرکز فروش و خدمات پس از فروش در آن استان را تعیین می‌کند. به‌ عنوان‌ مثال بخش قابل‌توجهی شامل بر بیش از نیمی از کل تعداد خودروهای کیا در استان تهران و البرز است و بعد از آن شهرهای اصفهان، مشهد، تبریز، شیراز و استان مازندران در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرد.

صالحی گفت: محدودیت‌های عرضه خودرو در دوره جدید واردات این اجازه را به ما نمی‌دهد تا بتوانیم به عاملیت ها  برای اجرای استانداردسازی‌ها فشار زیادی بیاوریم و به همین دلیل در حال تهیه طرحی برای ارائه به هیات مدیره شرکت به منظور پرداخت کمک هزینه استاندارد سازی به‌تمامی عاملیت ها هستیم.

وی اضافه کرد: برای دستیابی به یک شبکه استاندارد که بتواند در بازرسی‌های ادواری شرکت ISQI رتبه درخوری را کسب کند تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

بهروز صالحی

مدیر شبکه فروش و خدمات پس از فروش شرکت کوشا خودرو با توضیح این موضوع که برنامه توسعه‌ای این شرکت تا پایان سال جاری بر اساس  جایگاه محصولات در کلان‌شهرها خواهد بود، بیان کرد: تا پایان سال ۱۴۰۳ حداقل ۷ نمایندگی به لیست شبکه نمایندگان این شرکت اضافه خواهد شد.

وی افزود: ابتدا توسعه کمی و بعد توسعه کیفی مورد نظر خواهد بود و اگر واردات خودرو در سال آینده هم ادامه داشته باشد این تعداد به‌ مراتب بیشتر خواهد شد اما در هر صورت توسعه کیفی و تمرکز بر روی ارائه خدمات پس از فروش در خور مشتریان در دستور کار این شرکت قرار خواهد داشت.

صالحی اضافه کرد: رویکرد این شرکت برای جذب عاملیت های جدید بر روی چندین شاخص اصلی استوار است: حسن شهرت متقاضی، دانش فنی کافی در خدمات پس از فروش خودروهای کره ای، لوکیشن و فضای معرفی شده و ... در این بین نمایندگان دارای حسن شهرت که دارای سابقه همکاری با شرکت های معتبر هستند، اولویت دارد.

شرکت کوشاخودرو در شهرهای تهران و مشهد هرکدام دو نمایندگی و در شهرهای آمل، اصفهان، اهواز، تبریز، رشت، شاهرود، شیراز و کرمان هرکدام یک نمایندگی فعال دارد و به‌این‌ترتیب ۱۲ نماینده این شرکت در ۱۱ استان فعالیت می‌کنند. مطابق برنامه توسعه‌ای این شرکت در ماه‌های آینده شهرهای تبریز، شیراز، بوشهر، استان مازندران، کرمانشاه و تهران شاهد افتتاح عاملیت های جدید خواهند بود و تا پایان سال ۱۴۰۳ این تعداد کل عاملیت ها به بیش از ۲۰ عاملیت خواهد رسید.

کد خبر 146087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha