متقاضیان دیگنیتی پرایم بخوانند؛ چه زمانی تکمیل وجه آغاز می‌شود؟

بهمن موتور در بخشنامه‌ای، زمان تکمیل وجه خریداران خودرو دیگنیتی پرایم در قالب طرح فروش فوق‌العاده این شرکت از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی را اعلام کرد.

به گزارش پرشین خودرو، براساس بخشنامه بهمن موتور، امکان تکمیل فرایند ثبت‌نام و واریز وجه بخشی از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در قالب طرح فروش فوق‌العاده عادی، فراهم شده است.

بیشتر بخوانید:

۴ ویژگی برتر دیگنیتی پرستیژ نسبت به نسخه پرایم

تکمیل فرایند ثبت‌نام و واریز وجه با توجه به اولویت‌بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت و به صورت آنلاین انجام خواهد شد.

متقاضیان خرید خودرو دیگنیتی پرایم از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 16 مهرماه جاری تا ساعت 24 روز سه شنبه 24 مهرماه فرصت دارند تا نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام و واریز وجه خودرو دیگنیتی از طریق درگاه ایرانی کار به آدرس http://bahman.iranecar.com اقدام کنند.

خودرو دیگنیتی پرایم بر اساس بخشنامه تکمیل وجه شرکت بهمن موتور، یک میلیارد و 546 میلیون و 806 هزار تومان و در دو رنگ سفید و مشکی با تریم داخلی مشکی یا قرمز، قیمت‌گذاری شده است.

مدل خودرو بر اساس این بخشنامه، 1403 و زمان تحویل نیز هفته اول اسفند ماه سال جاری با جریمه تاخیر ماهانه 3 درصد در نظر گرفته شده است.

متقاضیان خودرو دیگنیتی پرایم همچنین می‌توانند در زمان تکمیل فرایند خرید نسبت به خرید بیمه بدنه خودرو در دو مدل پایه و پوشش کامل اقدام کنند.

قیمت بیمه بدنه پایه یکساله برای دیگنیتی پرایم با پوشش تعهداتی نظیر حادثه، سرقت کلی، آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، تشویقی تعهد حذف استهلاک خودرو به صورت رایگان و...، 5 میلیون و 788 هزار و 457 هزار تومان تعیین شده است.

بیمه بدنه دیگنیتی پرایم با پوشش کامل که تعهداتی نظیر حذف فرانشیز، نوسانات قیمت تا سقف ۵۰ درصد ارزش قیمت خودرو، شکست شیشه، سرقت درجا قطعات تا سقف ۵۰ میلیون تومان، پوشش بلایای طبیعی، تعهد مواد شیمیایی و اسیدی و هزینه رفت و آمد را برای خریدار تضمین می‌کند، با قیمت 13 میلیون و 262 هزار و 835 هزار تومان در دسترس متقاضیان قرار دارد.

متقاضیان برای دریافت تصاویر رسمی خودرو دیگنیتی پرایم یا مشخصات فنی و کاتالوگ این خودرو می‌توانند به وبسایت گروه بهمن در آدرس www.bahman.ir مراجعه کنند.

دیگنیتی پرایم

کد خبر 146128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha