وعده همکاری قطب صنعت خودرو آذربایجان شرقی با خودروسازان قدیمی کشور!

در برنامه جامع توسعه استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز قطب صنعت خودرو و قطعه سازی است و گسترش همکاری ها با شرکت های قدیمی همچون زامیاد می تواند منجر به شکوفایی بیشتر استان در این صنعت شود.

به گزارش پرشین خودرو، بهرام سرمست استاندار آذربایجان شرقی، در بازدید از غرفه گروه سایپا و محصولات شرکت زامیاد در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو ایران در شهر تبریز، با ارزیابی مثبت از تنوع محصولات این شرکت، نوآوری و توانمندی را ویژگی مهم زامیاد دانست و اظهار داشت: تنوع سبد محصولات و نیز نوآوری در کاربری‌سازی های مختلف به پشتوانه توانمندی فنی و تولیدی می تواند منجر به تسریع روند زنجیره تامین شود.

وی بیان کرد: در برنامه جامع توسعه استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز قطب صنعت خودرو و قطعه سازی است و گسترش همکاری ها با شرکت های قدیمی همچون زامیاد می تواند منجر به شکوفایی بیشتر استان در این صنعت شود.

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از غرفه زامیاد

استاندار آذربایجان شرقی، ظرفیت های شهر تبریز در بخش صنعت و کشاورزی را ویژه دانست و اضافه کرد: توسعه و گسترش صنایع مذکور در رسیدن به اهداف مدنظر، در گروی تعامل بیشتر با تامین کنندگان و تولیدکنندگان مهم و موثر در حوزه تولید همچون زامیاد است.

بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت خودرو ایران از هفدهم مهر ماه جاری در محلhttps://www.persiankhodro.com/ دائمی نمایشگاه های استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز آغاز شد و تا بیستم ادامه داشت و شرکت زامیاد و ایران کاوه از گروه سایپا در سالن امیرکبیر میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان بود.

کد خبر 146188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha