کیا K۵ با چه مشخصات و قیمتی به فروش عمومی آمده است؟ (+کاتالوگ رسمی)

خودرو کیا K۵ در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به فروش می رسد.

به گزارش پرشین خودرو، خودرو کیا K۵ که فروش آن در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی آغاز شده است به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ با توان تولید ۱۷۰ اسب بخار و ۲۵۳ نیوتن متر گشتاور مجهز است و این توان را از طریق یک گیربکس دو کلاچه ۷ سرعته DCT به محور جلوی خودرو منتقل می‌کند.

براساس این گزارش، کیا K۵ با قیمت ۲ میلیارد و ۱۵۴ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان (بدون هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ...) در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به فروش می رسد.

فروش این خودرو وارداتی که توسط شرکت کوشاخودرو نماینده فروش و خدمات پس از فروش کیا عرضه می ش از امروز (۲ آبان) آغاز شده و تا ساعت ۲۳:۵۹ روز دوشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد. متقاضیان برای ثبت نام باید تا ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه ۵ آبان ماه جاری یکی از حساب‌های خود را فقط نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه  به نام خودرو وارداتی وکالتی و مبلغ ۵ میلیارد ریال مسدود کنند.

بیشتر ببینید: مقایسه تصویری کیا K۵ توربو با کیا K۵ تنفس طبیعی

این گزارش می افزاید: کیا K۵ توربو بر خلاف نسخه دو لیتری که به امکانات پایه مجهز بود از امکانات بسیاری برخوردار است که اتولایت، آئینه‌های برقی جمع شونده گرمکن دار، سانروف و سقف شیشه‌ای بخشی از امکانات در نمای بیرونی خودرو کیا K۵ است.

از دیگر امکانات کیا K۵ باید به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، صندلی برقی، شارژر وایرلس، سیستم صوتی با صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی و دوربین ۳۶۰ درجه اشاره کنیم.

وجود ایربگ‌های مختلف مانند ایربگ کناری و ایربگ پرده‌ای، کیا K۵ را از نظر ایمنی به یک خودرو ایمن تبدیل کرده است.

از دیگر امکانات کیا K۵ توربو باید به سیستم TPMS یا نشانگر باد تایرها، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کمک حرکت در سربالایی و سرپایینی، سیستم مدیریت پایداری خودرو، ترمز اضطراری اتوماتیک، فعال شدن فلاشرها همگام ترمز شدید و دوربین دید عقب اشاره کنیم.

خودرو کیا K۵ توربو در بخش امکانات ایمنی جدید یا دستیار کمک راننده هوشمند نیز به سطح قابل قبولی مجهز است.

از سیستم ADAS کیا K۵ هم می‌توانیم به سیستم جلوگیری از برخورد با عابرپیاده، سیستم حفظ خودرو بین خطوط، سیستم جلوگیری از انحراف خودرو، هشدار سطح توجه راننده در زمان رانندگی، سیستم کنترل نوربالا، سیستم هشدار خارج شدن از بین خطوط، سیستم هشدار مانع در عقب و جلو، هشدار فاصله از عقب و جلو در زمان پارک کردن خودرو، سیستم استارت و استاپ در زمان ترافیک اشاره کنیم که این خودرو را تبدیل به خودرویی مجهز کرده است.

سایر مشخصات و امکانات خودرو کیا K۵ را می توانید در کاتالوگ رسمی این محصول که در ادامه آمده است مرور کنید:

کاتالوگ کیا K5

کاتالوگ کیا K5

یادآور می شود که خودرو کیا K۵ از خودروهای محبوب کره‌ای است که اولین بار در سال ۲۰۰۰ میلادی از سوی کیا به بازارهای جهانی وارد شد و هر چند نام‌های مختلفی از جمله کیا مگنتیس را در برخی بازارها مانند کانادا و اروپا داشت اما در بیشتر بازارهای جهان با نام اپتیما شناخته و مشهور شد.

کد خبر 146277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha