مدیرعامل سایپا: افزایش تولید در خردادماه با کاهش معوقات و عرضه مستمر خودرو

کد مطلب 149903
۴ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۶:۵۰
مدیرعامل سایپا: افزایش تولید در خردادماه با کاهش معوقات و عرضه مستمر خودرو

مدیرعامل سایپا، از افزایش تولید در خردادماه، کاهش معوقات و عرضه منظم خودرو برای تعادل بازار خبر داد. جزئیات برنامه جدید سایپا برای تحویل شاهین و فروش‌های ۱۴۰۵.

به گزارش پرشین خودرو، علی شیخ‌زاده، از افزایش چشمگیر تولید در هفته جاری نسبت به هفته‌های گذشته خبر داد و تأکید کرد که این روند با تلاش بی‌وقفه و همکاری زنجیره تأمین ادامه خواهد داشت.

وی که در ادامه بازدیدهای میدانی خود از شرکت‌های قطعه‌سازی حضور یافته بود، با اشاره به وضعیت مالی و تولیدی این خودروساز بزرگ گفت: امسال اوضاع تولید و شرایط مالی سایپا به‌مراتب بهتر از سال گذشته خواهد بود.

مدیرعامل سایپا افزود: سال گذشته با وجود تولید و تحویل تعداد قابل‌توجهی خودرو به مشتریان، به دلیل انباشت تعهدات معوق، حتی ریالی از محل فروش محصولاتی نظیر شاهین دریافت نکردیم. اما امسال با برنامه‌ریزی دقیق، هم شاهد تحویل خودروهای شاهین مربوط به تعهدات گذشته خواهیم بود و هم فروش‌های جدیدی را در دستور کار داریم.

وی تأکید کرد: در سال جاری، ضمن کاهش و تحویل کامل تعهدات معوق به مشتریان، تعداد قابل‌توجهی خودرو برای ایجاد تعادل قیمتی در بازار، به‌صورت منظم و هماهنگ با سیاست‌های وزارت صمت عرضه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، عرضه مستمر خودرو و کاهش فاصله بین تولید و تحویل، از اولویت‌های اصلی سایپا در خردادماه و ماه‌های آینده است.

کد مطلب 149903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 36
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • عبدالقاسم بارونی ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۴
    10 0
    سال ۴۰۳برا ساینا ثبت نام کردم هنوز تحویل نگرفتم ۰
    • ثابت ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۰
      1 0
      همدردیم دادا خدا صبر بده
  • ثابت ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۴
    10 0
    آقای مدیرعامل از شهریور۱۴۰۴ منتظر خودرو ساینا دوگانه هستم الان خرداد۱۴۰۵ چرا ؟؟؟ پول قشر پایین جامعه را گرفتین خبری از خودرو نیست ...
  • رضا ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۴
    8 0
    اردیبهشت ۱۴۰۴ کوییک ثبت نام کردم تحویل دی ماه ۱۴۰۴ الان خرداد ۱۴۰۵ هنوز خبری از تحویل نیست میگن سه ماه دیگه!!!!!
  • سعید ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۴
    14 0
    سایپا سلطان خیالبافی ، خالی بندی ، توهم و اما سلطان واقعی تعهدات معوق ( تحویل مهر و آبان سال پیش مونده ) ، عدم پرداخت جریمه تاخیر و مهم تر از همه خالی فروشی و فروش با این حجم خودرو معوق و …. در کل مدیران سایپا تنها چیزی که واقعا دارن اعتماد به نفس کاذب شون هست و سرپوش گذاشتن روی حقایق .
  • مهدی ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۴
    3 0
    سلام دوستان فروش فوق‌العاده ساینا s تا چه تاریخی فاکتور شده؟ خواهشاً اگر فاکتور شدید اعلام کنید
  • رضا ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۴
    5 0
    بابا من ۱۶ ماه منتظر ماشین کویکم کو
  • احمد ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۴
    1 0
    بهمن 1403کوییک ثبت نام کردم 20ابان 1404تکمیل وج کردم نزدیک 7ماه هنوز ماشین تحویل ندادن خسته شدیم
  • ن م ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۴
    3 0
    بزک نمیر بهار میاد کمبزه با خیار میاد.... حیف اعصابی که پای بی مبالاتیه شماها هر روز خورد میشه خدا از سر تقصیراتتون نگذره
  • قرایی ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۵
    2 2
    تو رو خدا یک نفر پیگیری کنه هرچی داشتم فروختم ثبت نام کردم اطلس ۹۰ روزه هنوز که خبری نیست
  • جوجه ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۵
    4 0
    شرکت محترم سایپا به پیر و پیغمر زن پا به ماه که چی بگم پا به کمتر از ماه دارم بخدا، این اطلس اس مارو که پولش رو یکجا پیش پیش گرفتی و قرار بود پارسال بدی، بده. زن حامله تو این شرایط که تاکسی و تاکسی اینترنتی گیر نمیاد واقعا عذاب اوره، زن حامله و بچه بدنیا نیومده چرا باید بخاطر بد قولی شما اذیت بشن؟؟ بخدا آهشون دامن گیره... ایرانخودرو داره زودتر از زمان اعلامی میده، چرا شما نمیدین؟؟؟؟
  • ویدا ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۵
    8 0
    تورو خدا این ماشین ها رو تعیین تکلیف کنید ما قشر فقیر هستیم با بدبختی پول جمع کردیم الان دوسال ک پول واریز کردیم خبری از ماشین نیست
  • Me ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۵
    9 1
    از ۴۰۱ در سامانه یکپارچه تو صف خرید هستیم تا اینکه ۴۰۳ نوبت رسید ،ای کاش نمیرسید بهمن403 برای شاهین پلاس ۶۰ گرم طلا پرداخت کردم قرار بود آبان ۴۰۴ تحویل بدن الان خرداد ۴۰۵ هستند ، کسی پاسخگو نیست دستمون به هیج جایی بند نیست ولی من اون ۶۰ گرم طلا رو یه گرم یه گرم با هزار بدبختی جمع کرده بودم این پولها خوردن نداره آقای مدیر عامل قرار برای هر ماه تاخیر یه درصد به ما سود بدن در حالی تورم بالای ۷۰ درصد مردم ما اشتباه کردیم شما نکنید
  • حمیدرضا کبیری رهنی ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۵
    7 1
    واقعا همین ها هستند که مردم رو ناراضی میکنند، قوه قضاییه واقعا داره چکار میکنه، چقدر زندگی داره برای بد عهدی این افراد بهم میخوره، راست راست دارند تو جامعه میگردند ، مصاحبه هم میکنند ، مهر 1402 شاهین اوتومات ثبت نام کردم قرار بوده 1403 تحویل بدند، آبان 1404 گفتند تبدیل کن به دستی یک ماهه میدیم، هنوز تحویل ندادند
    • ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
      5 0
      بدقول ترین شرکت خودرو سازی سایپا هست. اصلا نمیدونیم کی ماشین رو تحویل میگیریم. اما موقع قسط وام بشه خیلی زود بهمون پیام میاد. چقدر مردم رو تحقیر میکنید
  • رضا ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۵
    4 0
    عزیزمن نمی‌توانید خودرو تحویل بدید بی خود میکند ثبت نام میکنید‌
  • ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۵
    2 0
    سال ۴۰۳ ساینا ثبت‌نام کردیم الان دو سال شده نه جواب میدن نه ماشین میدن دزدی مگه شاخ و دم داره
  • زهرا ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۵
    2 1
    سلام من ساینا اس ۸۵ گانه شهریور ۱۴۰۴ پیش فروش انجام دادم قرار بود اردیبهشت ۱۴۰۵ بدن فعلا که خبری نیست . متاسفانه دستمونم بجای بند نیست نمایندگی هم پاسخگو نیست
  • ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۵
    0 0
    اصلن به هیچ یک از گفته هاتون عمل نکردین !حیف از این اعتماد هایی که مردم بهتون کردن!چند ساله ما پیاده ایمو!؟شما سرمایدارا سواره ی بی ارزش کردن پولامون
    • ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
      2 0
      سال بعد تحویل می گیرید. بهمن ۱۴۰۳ کوییک ثبت نام کردم ۴ آبان تکمیل وجه کردم هنوز خبری از تحویل ماشین نیست. تماس گرفتم میگه توقف شده به خاطر عدم تامین قطعه پس چرا جدید ثبت نام می کنید.
  • بابک پرویزی ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
    0 0
    چرا دروغ تحویل مردم می دیدکدام ماشین کدام رضایت.پول ماشین و ماشین زیرپامون روبردیدبرای اسقاط ۴ماه ماشین ماروندادین.تحویل فوری بوده.چهارماه کرایه خانه قسط وام شکسته کردمون.باماشین مدل پایین کارمی کردم خرج خانه می دادم.الان چهارماه بیکارم.شرکت سایپا بیچارمون کرد.فقط ازخدابترسین.چون آه ناله پشت سرتون
  • بابک پرویزی ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
    2 0
    ارتش و سپاه باید کاری که سر امریکایی بی شرف درآوردن روسرشرکت سایپا هم دربیارچون دارن از داخل خون مارومی خوردن.پول ماروبردن ماشین ندادن.حتی جواب گوهیچ نیستن.انشالله جنگ تمام بشه رهبرعزیزمون حق مامردم ازشرکت سایپا بگیر
    • ت ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
      1 0
      خدا از سرشون نگزره هفته آخر مرداد 404قرار بود بدن هنوز خبری نیست ماشین اسقاطی بود دادیم پول هم کامل دادیم همه زندگیم طلا پس انداز حالا هم بشین رنج بخور
  • ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
    1 0
    از برج ۸ تکمیل وجه بوده قرار بود برج ۱۱ پارسال تحویل بدن هر وقت زنگ زدیم هی گفتن آخر ماه فاکتور میشه هنوز ک هنوزه خبری از فاکتور نیس هیچ کسی هم نمیتونه جواب درست بده به ملت ک چیکار کنن پولو یکجا میگیرن زورشون میاد تحویل بدن
  • ج.نوروزی ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
    0 0
    با سلام خدمت همه هم دردا منم دی ماه 404تکمیل وجه کردم برای اطلس اس،فروش فوق العاده،تو این چهارماه به ده تا نمایندگی و خود پشتیبانی سایپا زنگ زدم یکبار جواب دلگرم کننده ندادن،فقط میگن تایم مشخصی نداره و تحویل کنده،سایپا 13هزارمیلیارد بدهکاره به کروز،و برای همین کروز دیگه قطعات بهش نمیده،الان پارکینگش مملو از هزاران خودرو بدون قطعه هست،،
  • ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۸
    1 0
    چرا همه ش دوست دارید به مردم دروغ بگید چند وقت هست یه شاهین تحویل ندادید به بحث پاداش هیئت مدیره چند هزار نفره سایپا که میرسی همه ش به روز انجام شده
  • عليرضااحمدي ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۸
    0 0
    جناب شيخ زاده درباره وانت هاي ١٥١ هم نظري بدين ماشيني كه بيشترش واسه كاركردن و نون دادن خانواده كه الان ٦ماه ما به روزگار سياه افتاديم هرچي تماس ميگيرم ميگن صبوري كن! اين جوابه ما صبوريم اما صبر بي نهايت نداريم قرار بوده توي خرداد با ٣ماه دير كرد ٣ماهم موعد خودتون تحويل بدين بسم الله
    • علی ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
      0 0
      ثبت نام کی هسی شما؟ سایپا برای پراید وانت هم تاخیر داره ۳ ماهش الان شده ۷ ماه هنوزم ماشین تحویل نداده به ما ...
  • GH-KH ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۹
    0 0
    در شرکت سایپا ، شخص راستگو وجود ندارد ؟
  • محمد اسمعیلی ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۹
    0 0
    سلام اول مهر ۱۴۰۲مبلغ ۲۹۰ملیون ثبت نام و واریز اولیه موعود تحویل هفته آخر اسفند ۱۴۰۳ خرداد ۱۴۰۴ ۴۰۰ملیون تکمیل وجه بیش از یک یکسال پاسخ درمرحله تخصیص خودرو زمان تحویل نا مشخص
  • ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۹
    0 0
    وقتی نظارت توی کشور نباشه هر کسی هر سازی دلش بخواد میزنه بخاطر بی درایتی شما خانواده با هم درگیر میشن بخاطر بی درایتی شما مسئولین در کشور دوگانگی ایجاد میشه بخاطر بی درایتی شما مسئولین خانواده ها فقیر تر میشن دلم نمی خواد نفرینتون کنم ولی همین که مردم روز به روز به خاطر بدقولی شما مشکلاتشون بیشتر میشه آهشون شما رو میگیره و خداوند نفرینتون می کنه لطفا کمی خود خودخواه نباشید پراید دیگه چیه که جوون ها آرزو دارن زیر پاشون باشه
  • حسین ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۹
    1 0
    شما که نمیتونیم ماشین تحویل بدین چرا هر روز ثبت‌نام دارین
  • محصومه عابدی ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    0 0
    ماشین.ما.سه ماه.بوده.الان.۷ماه.تحویل.نداده.سایپاه.مردم.پول.نریزید
  • سلیمان ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
    2 0
    سیاست سایپا به این شرح است که وقتی میبینه قیمت بازار بالا کشید خودرو را به بهانه نبود قطعه لنگ میکنه تو پارکینگ تا افزایش قیمت کارخانه بشه و پول بیشتری از ای مشتری های به دام افتاده بگیره بعد با اینا میخوایم بریم به جنگ آمریکا و اسرائیل اینجا دشمن اصلی هست دیگه فاتحه مون خونده است 😀😀
  • مهران ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۰
    2 0
    دروغ شاخ دار شنیدید ؟ این همونه من ۲ سال پیش ثبت‌نام کردم خودرو ندادن هیچ تازه باعث شدن ۴۸ ماه نتوانستم تو هیچ شرکت دیگه ای ثبت‌نام کنم .
  • محمد ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    1 0
    تیر ۱۴۰۴ برا ساینا ثبت نام کردم تا الان که خرداد ۱۴۰۵ هست دعوتنامه برامون نیومده .....حسبنا الله و نعم الوکیل