فراخوان جنرال‌موتورز در چین

کد مطلب 2453
۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۷
فراخوان جنرال‌موتورز در چین
2453

پرشین خودرو: شركت جنرال‌موتورز 233 هزار دستگاه از خودروهای خود را به دلیل نقص فنی از بازار چین جمع‌آوری می‌كند.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از ایسنا، این فراخوان به دلیل نقص در سیستم سوخت‌رسانی خودروهای جنرال‌موتورز در چین انجام می‌شود. این فراخوان شامل مدلهای 2008، 2009 و 2010 جنرال‌موتورز در بازار چین می‌شود. این فراخوان توسط شركت شانگهای جنرال‌موتورز، شریك بزرگترین خودروساز آمریكا در چین انجام می‌شود.
کد مطلب 2453

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha