کد خبر 27266
۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷
پاترول جدید را دیده‌اید؟ +تصاویر

پرشین خودرو: احتمالاً باور نخواهید کرد اگر بدانید ویرایش 2014 شاسی‌بلند سخت‌جان نیسان تا چندی دیگر وارد بازار می‌شود. خودرویی که تنها نامش برای ایرانی‌ها آشنا است.

به گزارش «پرشین خودرو»، نسخه تغییر چهره ششمین نسل از تولیدات پاترول، شاسی‌بلند سایز بزرگ نیسان ژاپن به زودی وارد بازار می‌شود. تصاویر تاییدشده این خودروی محبوب از دوبی ارسال شده است. به نظر می‌رسد نیسان در حال انجام تست‌های گرم‌سیری روی آن است. آخرین مدل پاترول دارای یک موتور 5600 سی‌سی هشت سیلندر Vشکل به قدرت 405 اسب‌بخار و 560 نیوتن‌متر گشتاور است. جعبه‌دنده آن 7 سرعته اتوماتیک و سیستم انتقال قدرتش مانند همه 4WD (چهار چرخ متحرک) خواهد بود. به گزارش بازار خبر، با توجه به حجم بالای پیشرانه و وزن سنگین 3500 کیلوگرمی آن، مصرف میانگین 14.5 لیتر بنزین در هر 100 کیلومتر نباید خیلی تعجب‌آور باشد. برای این خودرو سیستم صوتی با شش اسپیکر تعبیه شده است. قیمت پاترول‌های جدید بین 85 تا 115 هزار دلار خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 27266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • - ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    0 0
    این قیمت در بازار استرالیا و به دلار استرالیا است. در بازار آمریکای شمالی این ماشین به اسم اینفینیتی که برند لوکس نیسان است بفروش میرسد و فول آن حدود 53000دلار است.تازه با برند لوکس.