کد خبر 27386
۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۱
تصادف پراید در بزرگراه آزادگان+تصاویر

پرشین خودرو: یک دستگاه خودروی سواری در بزرگراه آزادگان به شدت با کامیون برخورد کرد و راننده زن آن مصدوم و گرفتار شد

به گزارش «پرشین خودرو»، با تماس رانندگان عبوری با سامانه 125 آتش‌نشانی و اعلام این حادثه رانندگی، بلافاصله زنگ ایستگاه 21 ساعت 12:55 دقیقه دیروز از سوی ستاد فرماندهی به صدا درآمد و آتش‌نشانان بی‌درنگ بسوی محل حادثه دربزرگراه آزادگان، حدفاصل پل بروجردی و فدائیان اسلام حرکت کردند.
کریم شمشیری رئیس ایستگاه 21 آتش نشانی که همراه نیرو به این حادثه اعزام شده بود در این مورد ابراز داشت: یک دستگاه سواری پراید به رانندگی زنی 35 ساله در مسیر شرق به غرب این بزرگراه درحال حرکت بود که ناگهان به دلیل نا معلومی به شدت با قسمت عقب یکدستگاه کامیون که در کنار بزرگراه پارک شده بود برخورد کرد.
وی افزود: شدت تصادم به قدری بود که اتاقک خودرو پراید درهم پیچیده شد و این زن در داخل اتاقک آن دچار مصدومیت شده و بدام افتاد.
رئیس ایستگاه آتش نشانی در مورد نحوه امدادرسانی اظهار داشت:آتش‌نشانان بلافاصله با قطع برق باطری و گشودن درب خودروی سواری، راننده زن را با احتیاط کامل از داخل خودرو خارج کرده و برای اعزام به مرکز درمانی داخل آمبولانس اورژانس قرار دادند.
به گزارش پایگاه خبری 125، شمشیری با اعلام این که علت بروز این حادثه رانندگی توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی تهران درحال بررسی است، افزود: با حضور جرثقیل راهنمایی و رانندگی در محل تصادف و انتقال خودروی آسیب دیده به پارکینگ، تردد خودروهای عبوری در بزرگراه آزادگان دوباره به حالت عادی برگشت.



کد خبر 27386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غریبه ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    0 0
    وقتی مردم پایتخت رعایت نکنن اخرش همین میشه؟!
  • - ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
    0 0
    مچالگی سقف رو دارید؟ حالا خداییش ایربگ رو این تخم مرغ چه فایده ایی داره؟