کد خبر 35719
۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
خودروهایی که اشتیاق دیدن آن‌ها را داریم!

پرشین خودرو: خودروهای فراوانی تحت مدل ۲۰۱۵ در سال جاری میلادی عرضه خواهند شد که ما به بررسی مختصر مهم ترین و مورد انتظارترین مدل‌ها پرداخته ایم که قرار است وارد بازار بزرگ آمریکای شمالی شوند.

1288377303682_WIDESCREEN

 تسلا X 2015

بنا بر ادعای شرکت کالیفرنیایی تسلا، مدل ایکس دارای بهترین جنبه‌های یک خودرو شاسی بلند با مزایای بهره گیری از یک خودرو مسابقه ای است که مجهز به ویژگی‌ها و ابتکارات بسیاری است که این خودرو تمام الکتریکی ظریف را با یک سیستم دوچرخ قادر می‌سازد که دارای شتاب صفر تا صد در کمتر از پنج ثانیه باشد که به نظر بسیار نیز پرفروش خواهد بود چون تاکنون نزدیک به ۱۰ هزار نفر برای خرید این خودرو در آمریکا ثبت نام کرده اند.


Jeep Renegade 2015
Jeep Renegade 2015

به گزارش خودروسازی، یکی از بهترین محصولات خانواده جیپ حالا با یک بروز رسانی بزرگ بازگشته است که به همان اندازه که برای جاده خاکی مناسب است برای داخل شهر نیز کاربری داشته که البته به نظر می‌رسد تا قبل از پایان سال جاری میلادی در دسترس خریداران باشد که البته قیمت پایه آن هنوز اعلام نشده است.


Kia K900 2015
Kia K900 2015

نسل جدید خودرو لوکس و دوست داشتنی کیاموتورز خودروساز کره ای با خطوط سیال و طراحی جالب یک جایگزین بسیار خوب با قیمت مناسب برای خودروهای لوکس گران قیمت بازار است که دارای شروع قیمت ۵۱۵۹۵ دلاری نیز است.


Porsche Macan 2015
Porsche Macan 2015

خودرو شاسی بلند مکان به نوعی اعتبار پورشه به حساب می‌آید که یک شاسی بلند جمع و جور بوده و دارای طراحی شبیه به برادر بزرگتر خود کاین است که بدین ترتیب یک گزینه مقرون به صرفه تر از کاین نیز است که شروع قیمتی د حدود ۵۴۳۰۰ دلار دارد.


Honda HR-V 2015
 هوندا HR-V 2015

خودروساز ژاپنی هوندا وسیله نقلیه جدید خود بر اساس معماری موسوم به Fit را روانه بازار خواهد کرد که در عین جمع و جور بودن دارای مصرف سوخت اقتصادی و بهره‌وری بالایی است که البته یکی از مورد انتظار ترین شاسی بلند‌های جمع و جور است که مدت‌ها منتظر عرضه آن بودیم که البته قیمت پایه آن هنوز اعلام نشده است.


Acura TLX 2015
Acura TLX 2015

مدل TLX آکورا در حقیقت جایگزین مدل TSX استکه در حال حاضر به فروش می‌رسد که این برند تجاری مدل آینده را با بروز رسانی و یک ظاهر طراحی شده مجدد که جسورانه تر است عرضه خواهد کرد که دارای شروع قیمت ۳۴۹۹۰ دلاری است.


Lamborghini Huracan 2015
لامبورگینی  Huracan 2015

یکی از دوست داشتنی ترین و به نوعی وحشی ترین محصول لامبورگینی که دارای قدرت پیشرانه ۶۱۰ اسب بخاری و شتاب صفر تا صد در تنها ۳٫۲ثانیه وسیستم تمام محور است که هنوز قیمت پایه آن نیز اعلام نشده است.


Volvo V60 2015
ولوو V60 2015

با یک طراحی تهاجمی‌و سیستم‌های ایمنی بسیار پیشرفته، محصول جدید ولوو یک تعریف کامل از یک خودرو خانوادگی مدرن است که دارای شروع قیمت ۳۹۸۰۰ دلاری است.


Nissan Micra 2015

نیسان Micra 2015

با شروع قیمت ۱۱۳۹۸ دلاری، محصول جدید نیسان به دنبال خریداران جوانی است که به دنبال کارایی مناسب به همراه مصرف سوخت اقتصادی هستند که دیگر باید اعتقاد داشته باشیم که” بهترین چیزها در بسته بندی‌های کوچک” عرضه می‌شوند.


Audi Q3 2015

آئودی Q3 2015

این خودرو که از سال ۲۰۱۱ در اروپا موجود است به نوعی حلقه گمشده آئودی در شمال آمریکا است که به زودی به این جمع باز می‌گردد که در این میان مدل Q3 دارای بسیاری از ویژگی‌های مدل‌های Q5 و Q7 است که البته مقرون به صرفه تر و با شروع قیمت ۳۵۸۰۰ دلاری است.


BMW X4 2015

بی. ام.دبلیو X4 2015

دو نسخه از مدل فوق در انتهای جولای ۲۰۱۴ در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت که عبارتند از X4 xDrive28i و X4 xDrive35i که هر دو با سیستم تعلیق اسپرت به همراه عملکرد بالا و بهره وری سوخت مناسب عرضه شده اند که دارای شروع قیمت ۴۶۳۰۰ دلاری نیز هستند.


Alfa Romeo 4C 2015

آلفا رومئو ۴C 2015

این خودرو محبوب و دوست داشتنی اسپرت در تابستان امسال سرانجام به آمریکای شمالی با نسخه مخصوص مسافرتی راه یافت در حالی که نسخه بروز تر آن نیز در پاییز به احتمال زیاد عرضه خواهد شد.
در زیر هود این خودرو شاهد یک موتور ۴ سیلندر با قدرت پیشرانه ۲۳۷ اسب بخاری هستیم که بدنه آن به صورت عمده از فیبر کربن ساخته شده است تا دارای وزنی کمتر از ۹۰۰ کیلوگرم باشد که البته دارای شروع قیمت ۵۵۱۹۵ دلاری نیز است.


Lexus NX 2015

لکسوس NX 2015

خودروهای شاسی بلند لوکس جمع و جور در حال افزایش محبوبیت فراگیر خود هستند که البته مشتریان نیز هر روز بیشتر به این کلاس جدید توجه می‌کنند. مدل NX از سوی لکسوس خودروساز ژاپنی در ۳ نسخه که شامل یک نسخه ترکیبی است عرضه شده است و در نمایندگی‌های فروش تویوتا تا قبل از پایان سال ۲۰۱۴ عرضه خواهد شد.
قیمت پایه این مدل هنوز تایید نشده است ولی به نظر باید برای رقابت با رقبایی همچون Q5 آئودی، بی.ام.دبلیو ایکس ۳ و پورشه مکان باید قیمت مناسبت تر و مقرون به صرفه تر انتخاب نماید.

کد خبر 35719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha