رویانیان:ال پی جی را توسعه می دهیم

کد مطلب 497
۲۸ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۰
رویانیان:ال پی جی را توسعه می دهیم
497

پرشین خودرو:رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و مصرف سوخت کشور اعلام کرد: یكی از بخش های مورد توجه در سبد سوخت، بحث استفاده از گاز به ویژه سوخت سی.ان.جی و ال.پی.جی است كه پررنگ تر از سایر سوخت ها دیده شده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، محمد رویانیان با بیان این كه در حال حاضر بیشترین مصرف در حمل و نقل سوخت سی.ان.جی است، گفت :در عین حال به سمت حركت در توسعه ال.پی.جی هستیم كه در این زمینه یك اختلاف نظر با وزارت نفت وجود دارد كه درصددیم آن را با مذاكره حل كنیم. رویانیان یادآور شد: در حال حاضر 2 میلیون خودرو گاز سوز داریم كه البته آمار غیر رسمی بیش از این است ؛ هم چنین بیش از 80 درصد تاكسی ها هم گاز سوز هستند كه 20 درصد باقی مانده مربوط به نقاطی از كشور است كه امكان عرضه گاز برای مصرف حمل و نقل آنها وجود ندارد.
کد مطلب 497

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha