کد خبر 52288
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
بنزین‌های داخلی عامل آلودگی نبود

پرشین خودرو: عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنزین‌های داخلی عامل اصلی آلودگی هوا در گذشته نبود، گفت: صحبت‌هایی مبنی بر آلوده بودن بنزین‌ها یک حرکت سیاسی بود.

به گزارش «پرشین خودرو»، ابراهیم کارخانه‌ای اظهار داشت: مطرح کردن این صحبت‌ها که آلودگی هوا نشأت گرفته از آلوده بودن بنزین‌های داخلی است تنها یک سیاسی کاری بود؛ چرا که شاهد بودیم طبیعت جواب سیاست را داد و ادعاهای حرف‌های سیاسی مشخص شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبیعت نشان داد که حرف‌های مسئولان فعلی مبنی بر آلوده بودن بنزین‌های داخلی و آلوده شدن هوا صحت نداشته است و این آلودگی ناشی از عوامل و دلایل متفاوت است.

کارخانه‌ای خاطر نشان کرد: آلودگی هوا علل مختلفی دارد که دولت باید تمامی دستگاهها و نهادهای مرتبط به آن را بسیج کند و با شناسایی راههای رفع آن تمهیدات لازم را به کار ببندد؛ این ضرورت باید هرچه زودتر انجام شود.

وی اضافه کرد: برای رفع آلودگی هوا باید مسئولان ذیربط اهتمام ویژه ای به کارببندند و برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت را برای مقابله با آلودگی آن انجام دهند؛ مدیریت اصلی این کار نیز باید از سوی محیط زیست انجام بگیرد و سایر دستگاهها به کمک بپردازند.

منبع: تسنیم


برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 52288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha