صف تاریخی برای خرید سهام سایپا

پرشین خودرو: این نماد در حالی با اعلام پیغام ناظر بازار به حالت مجاز محفوظ درآمده که تا لحظه تهیه این خبر صف خرید بیش از یک میلیارد و 170 میلیون سهمی در نماد "خساپا" تشکیل شده که برای این سهم یک صف تاریخی محسوب می شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، لحظاتی پیش نماد معاملاتی سایپا پس از آنکه شب گذشته زمان بندی این شرکت خودرو ساز پیرامون افزایش سرمایه زیر مجموعه هایش روی سامانه کدال رفت، با اعلام پیغام ناظر بازار آماده انجام معامله شد.

این نماد در حالی با اعلام پیغام ناظر بازار به حالت مجاز محفوظ درآمد و با محدودیت دامنه نوسان معاملات خود را از سر گرفت که تا لحظه تهیه این خبر صف خرید بیش از یک میلیارد و 116 میلیون سهمی در نماد "خساپا" تشکیل شده که برای این سهم یک صف تاریخی محسوب می شود

بر اساس این گزارش، شفاف سازی سایپا شامل زمان بندی برنامه افزایش سرمایه شرکت های زیر مجموعه این شرکت خودروساز بود که همگی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها امسال و یا سال آتی اجرایی خواهند شد.

در پی ارایه این اطلاعیه، از صبح روز جاری سرمایه گذاران شاهد اقبال به گروه خودرو هستند و صف های میلیونی و پر حجم خریداران را در نمادهای مختلف نظاره می کنند. این گروه در شرایطی شاهد این اقبال و رشد تقاضاست که دیگر غول خودروساز نیز شفاف سازی خود را دقایقی پیش پیرامون آثار غرامت دریافتی از پژوی فرانسه روی سامانه کدال قرارداد تا انرژی مضاعفی برای صعود به گروه خودرو سازان اعمال کند.

با این اوصاف به نظر می رسد با بازگشایی نماد "خساپا" و گزارش های جدید دو غول خودروساز موج عظیمی برای شکل گیری روند صعودی جدیدی در نماد خودرویی ها به راه افتد تا بر اساس این حرکت پر قدرت این گروه بتواند موتور بورس را که به تازگی گرم شده، برای رشد بیشتر شارژ کند.

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 53074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha