«وانت تندر» یکه تاز تولید وانت با رده کیفی بالا

پرشین خودرو: آمار تولید وانت بارهای داخلی در خرداد ماه افزایش 2 درصدی را نسبت به ماه قبل نشان می دهد.

به گزارش «پرشین خودرو»، در آمار اعلامی از تولید خانواده وانت در خرداد ماه سال جاری وانت آریسان بیشترین میزان تولید را به خود اختصاص داد.

بر اساس این گزارش وانت پیکاپ فوتون به عنوان تنها وانت با رده کیفی 2 ستاره و ارزش ریالی بالای 500 میلیون ریال، کمترین میزان تولید را به خود اختصاص داده است.

در حال حاضر از مجموع تولیدات خانواده وانت 9 مدل در رده کیفی تک ستاره، یک مدل در رده کیفی دو ستاره و یک مدل نیز در رده کیفی 3 ستاره تولید می شود.

این گزارش می افزاید: از 11 مدل تولیدی وانت بیشترین مدل ها در شرکت بهمن موتور تولید می شود اما بیشترین مدل تولیدی همچنان در دستان ایران خودروی تبریز قرار دارد.

در خرداد ماه سال جاری از مجموع 7681 دستگاه وانت تعداد 7595 دستگاه دارای رده کیفی تک ستاره، 16 دستگاه 2 ستاره و 70 دستگاه نیز 3 ستاره بوده اند.

آمار اعلام شده نشان می دهد که در خرداد ماه سال جاری 98.9 درصد وانت های تولیدی در رده کیفی تک ستاره و مابقی جزو رده کیفی 2 و 3 ستاره هستند.

همچنین 82 درصد تولیدات خانواده وانت در خرداد ماه جزو تک ستاره ها و سهم هر کدام از تولیدات با رده کیفی 2 و 3 ستاره تنها 9 درصد بوده است.
 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 57637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha