کد خبر 65457
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
برخورد با 22 هزار خودرو دودزا در تهران

پرشین خودرو: جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد قانونی ماموران با 22 هزار خودرو دودزا از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: در این مدت بیش از 2 هزار خودرو پلاک به تعمیرگاه دریافت کردند.

به گزارش «پرشین خودرو»، سرهنگ حسن عابدی با بیان اینکه برخورد با خودروهای دودزا از ابتدای امسال به صورت ویژه در دستور کار پلیس راهور قرار گرفت، افزود: در این راستا علاوه بر جریمه 45 هزار تومانی این خودورها، بیش از 2 هزار دستگاه خودرو دودزا نیز پلاک اعزام به تعمیرگاه دریافت کردند.
وی در مورد برخورد پلیس با خودروهای فاقد معاینه فنی نیز گفت: در 9 ماه گذشته نیم میلیون خودرو فاقد معاینه فنی در سطح شهر اعمال قانون و جریمه شدند.
سرهنگ عابدی با اشاره به فعالیت گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس راهور پایتخت برای برخورد با پلاک‌های مخدوش و پوشیده شده، تصریح کرد: در این مدت بیش از یکهزار و 500 دستگاه خودرو پلاک مخدوش توقیف و رانندگان متخلف به دادسرا معرفی شدند.

* گسترش طرح ترافیک به زوج و فرد و کاهش ترافیک تهران
جانشین پلیس راهور پایتخت با اشاره به مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران مبنی بر گسترش طرح ترافیک به طرح زوج و فرد گفت: این تصمیم موجب کاهش ترافیک در روزهای اخیر شده است.
به گفته وی، آغاز فصل امتحانات مدارس به ویژه دبیرستان ها موجب کاهش تردد و در نهایت کاهش ترافیک شهری را در پی داشت.

سرهنگ عابدی با بیان اینکه بنابر مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران گسترش طرح ترافیک به زوج و فرد تنها تا روز سه شنبه 14 دی ماه اجرا می شود گفت: هرگونه تصمیم برای تمدید این طرح با نظر این کمیته قابل اجرا است.
جانشین پلیس راهور پایتخت خاطر نشان کرد: اجرای هرگونه طرح های محدود کننده تردد خودروهای شخصی از جمله طرح زوج و فرد از درب منازل با گسترش و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس و مترو میسر است.

منبع: ایرنا

کد خبر 65457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha